Jump to content

Hur många besökare?


Tigern
 Share

Recommended Posts

Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... ^_^

Unika besökare/dag = 800

Besök/dag = 1100

Sidvisningar/dag= 70000

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... ;)

Unika besökare/dag = 800

Besök/dag = 1100

Sidvisningar/dag= 70000

Imponerande! ^_^

Hur många besökare har du haft sammalagt då på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft lite problem med GTAsajtens log manager de senaste dagarna... då loggarna en dag låg på 2 GB var jag tvungen att radera dom lite oftare och då blev det något fel i statistikprogrammet. Jag har nu fixat till så att allt fungerar, men det tar några dagar innan man kan förlita sig på statistiken. Men jag kan ge er några ganska säkra siffror... :huh:

Unika besökare/dag = 800

Besök/dag = 1100

Sidvisningar/dag= 70000

800 unika besökare om dan?! ;)

Det var mycket... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tigern: Svårt att säga. För att räkna ut det så skulle jag behöva alla GTAsajtens loggar från de två senaste åren (säker runt 200-300 GB totalt) och en kraftfull dator som letar ut alla unika IP-adresser. Dessutom kanske varje person i medelsnitt byter IP-adress 5 ggr/år så resultatet blir riktigt vacklande ;)

@Zyber: Vi har ju varit uppe i 2000-3000 unika besökare/dag, det är mycket ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Tigern: Svårt att säga. För att räkna ut det så skulle jag behöva alla GTAsajtens loggar från de två senaste åren (säker runt 200-300 GB totalt) och en kraftfull dator som letar ut alla unika IP-adresser. Dessutom kanske varje person i medelsnitt byter IP-adress 5 ggr/år så resultatet blir riktigt vacklande :huh:

@Zyber: Vi har ju varit uppe i 2000-3000 unika besökare/dag, det är mycket ;)

Måste kosta mycket att hålla GTAsajten "igång" ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...