Jump to content

Självmördare


Concorde88
 Share

Recommended Posts

Kan man få lite idéer från någon superstjärna tro? Jag tror jag har kört telefonuppdraget där det kommer ett gäng bombförsedda uppspankade knarkare på parkeringsplatsen 1000 gånger snart. Min taktik går ut på följande: Hoppa ur bilen, spräng en eller två vanar på en gång, med raketgeväret, spring mot en av platserna där de vanarna stod, vänd om och peppra ner självmordsbombarna när de kommer. Trots att jag tycker det verkar vara en strålande taktik så hinner alltid någon rackare fram och spränger sig precis bredvid mig, och därmed också mig. Full sköld och 125 i hälsa räcker inte långt tyvärr. Någon som har en bättre taktik, så låt höra!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det uppdraget är väldigt svårt, jag hade nästan gett upp innan jag kom på en ny taktik. Bilen du kom i står ganska nära dig, hoppa in i den och kör ut från parkeringen fort. "självmordsbombarna" blokerar vägarna ut men den största vägen ska du kunna slinka igenom. När du är ute från p-platsen kan du pröva många olika taktiker, men se upp för bombarna som troliktvis kommer efter dig.Nu kan du kuta upp till taket som finns nära p-platsen och där kan du stå och du borde kunna spränga alla bilar därifrån.

Du kan säkert komma på fler alternativ själv nu.

Prova flera gånger! Lycka till! :angry::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strålande med en ny idé! Tackar. Det blev bra mycket lättare när man körde ut ifrån parkeringen. Först ut på gatan, vända om och spränga den första vanen, skjuta ett par spankare som kommer mot en i gången, smyga in i gången och spränga resten. Suveränt.Blev lite halvtrött bara när jag stod och smög i gången och plötsligt blir haffad av polisen som kommit remmande bakom ryggen på mig bara för att jag använt raketgevär på stadens gator... men andra gången gick det bra. Nytt frågetecken som dök upp dock: Telefonikonen på kartan försvann när uppdraget var avklarat, men det ringde fortfarande i telefonen. Ingen ´blå ring´ framför telefonen, men jag testade att svara ändå och då fick jag uppdraget ´plocka flest checkpoints med bilen, börja bakom stadion´ igen?? Det har jag ju redan gjort och vunnit?

Skumt var ordet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...
<font color='#000000'>Strålande med en ny idé! Tackar. Det blev bra mycket lättare när man körde ut ifrån parkeringen. Först ut på gatan, vända om och spränga den första vanen, skjuta ett par spankare som kommer mot en i gången, smyga in i gången och spränga resten. Suveränt.Blev lite halvtrött bara när jag stod och smög i gången och plötsligt blir haffad av polisen som kommit remmande bakom ryggen på mig bara för att jag använt raketgevär på stadens gator... men andra gången gick det bra. Nytt frågetecken som dök upp dock: Telefonikonen på kartan försvann när uppdraget var avklarat, men det ringde fortfarande i telefonen. Ingen ´blå ring´ framför telefonen, men jag testade att svara ändå och då fick jag uppdraget ´plocka flest checkpoints med bilen, börja bakom stadion´ igen?? Det har jag ju redan gjort och vunnit?

Skumt var ordet...</font>

Så är det för mig också (blir lite arg på det :huh: )

Obs: samma sak hände också vid telefonuppdragen i SS :P

Redigerad av MP5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...