Jump to content

True Crime S. LA.FAKTA


lulle
 Share

Recommended Posts

Schysst fakta HemuleN. Men det kanske var vägarbete men senare i spelet blir dom klara så man kan åka in där. aaaaaaahhhhhhh jag längtar så j*vla mycket :huh:

Jag tror också det är så.

Om ni kollar tex Mafia så är det vägarbeten till alla stadsdelar, Hoboken, China Town, Little Italy. Så jag tror ju längre in i spelet man kommer så blir vägarbetet klart !

Ps: Det är ju så i GTA3 och GTA: Vice City också ! Broarna är avstängda (:!!!:)

Edit:

Kommer spelet till Pc ?

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror också det är så.

Om ni kollar tex Mafia så är det vägarbeten till alla stadsdelar, Hoboken, China Town, Little Italy. Så jag tror ju längre in i spelet man kommer så blir vägarbetet klart !

Ps: Det är ju så i GTA3 och GTA: Vice City också ! Broarna är avstängda (:!!!:)

Edit:

Kommer spelet till Pc ?

Spelet kommer till pc nästa år april nåt är inte säker

Men du har helt rätt i det där med vägarbetet :huh:-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vapnen var fett realistiska, Om man tryckte på nån knapp, kommer inte ihåg vilken, blev det 1st person view!!. Cop pointsen fanns inte fungerande när jag provade, men det skulle typ vara som pengarna på Vice ( att man kunde köpa saker för dom etc.

Låter logiskt om det där med vägarbetena.

det fanns flera motorcyklar, ungefär som i vice ( en racing cykel en cross en cruiser och en moppe), fast här fanns det 2-3 av varje sort plus några "vanliga" som den på bilden.

Nu orkar jag inte berätta mer, men om ni har några frågor kan ni fråga på!.

Till Pc ska det komma Mars-April nästa år!!!! -_-:);)-_-

( Det kan finnas felstavningar då jag tidigare idag fick nåntig i ögat så nu ser jag bara halvt) (:!!!:):huh:^_^

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemulen....

jag vet att ja är tjatig men kan du vara snäll och berätta allt du vet för du vet nog mäst ^_^ Gjorde du nåt uppdrag var det fett...

var det härlig styrning när du körde bil eller motor cykel var du med i en fight var det coolt ;) var spelet bra gjort var det bra grafi?

Tjysta berätta allt du vet :D

Karatemorfar:gå in på altavista och sök på True Crime Streets Of LA

på den officiella sidan finns det en karta i bakrunden men den tro jag inte stämmer för den är väldigt liten... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom hadde åkt på alla gator i hela LA och fotat affärer och lagt in på rätt ställen i stan! Ja jag gjorde ett uppdrag och såg några andra som gjorde andra. Dom hängde i hoppbättre en på vice och Mafia tillsammans!!!( Cutscene arna var VÄLDIGT bra gjorda om någon sätt filmen Shrek vet dom vad jag pratar om för dom som inte sätt den har dom gjort varje jack i läpparna och sånna grejer. :):D I det uppdraget jag gjorde skulle man först köra en bil in i ett hus ( för att dörren var låst) sen ta med en person i bilen och ta honom till sin chef för förhör. sen kom hans kompisar och började skjuta vilt omkring sig så man flydde sen dog jag av att en klant i en ROSTIG VOLVO 240!! körde över mig ^_^ sen orkade jag inte köra mer uppdrag. bil körningen är väldigt verklig, Mafia klassen. Grafiken var bättre än jag sett i ett spel, alla gubbarna hadde olika ansiktsuttryck beronde på vad man gjorde om man bara gick förbi dom Log några, om man nästan körde över dom såg dom rädda ut osv

(fotgängarna på gatan också) t.ex Blinka med ögonen, Andas, frisyren rör på sig när man går!, och massa annat. Det blev bara Kniv fight och den var så där det skönaste var att skjuta nån med Glocken eller vad det nu va för nån). Nu har jag nog svarat på frågorna, men jag orkar inte berätta mer nu, men jag har mycke fakta till B)B);):);) Längtar Till dator relisen och Xbox relasen!!!

Fler frågor?

BTW har du läst Pm et Lulle??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemulen...:

Du vet ju nästan allt om spelet.

kan man gå in i byggnader typ affärer osv det var någon sida som det stod att man kunde köpa en munk och kaffe bara för det var en kul grej.

sen stod det att man kunde tanka kan man det.

Och hura var körningen var den sladdrig eller var den bra ^_^

Föressten tack för den andra bra infomationen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med munken vewt jag inget om, Men det fanns en massa affärer o liknande man kunde gå in i nästan 70% av alla affärer och 40% av alla vanliga hus ( men dom flesta såg lika danna ut men iallafall)

Tanka, JA det kunde man det var som på mafia, man körde till macken och så valde man "Refuele" och så blev det som en film när han tankade.

Ja det finns radio i bilarna, men det är som i GTA 1, Alla bilar har olika låtar som man inte kan välja. Om någon här har kört OFP (Operation Flashpoint) så vet dom vad jag menar med " men y i högra hörnet där man väljer vad man vill göra" ( Typ Get in _______ as driver, Get in________as ride in back, Take______and Drop_____, Osv.

( jag skickade ett Pm till dig innan eller det kanske inte kom fram, Ska försöka igen.)

Strå det inte "1 New Messeges" uppe i högra hörnet??? om det kör det tryck där (Antar att du vet detta redan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...