Jump to content

True Crime S. LA.FAKTA


lulle
 Share

Recommended Posts

Jag har luskat runt på internet och hittat massa COOL information om spelet.

HANDLING:

Själva spelet verkar helt coolt, man är en person vid namn Nick Kang. Han blev avskedad från sitt gamla jobb inom den vanliga polise i LA för han döda eller skada skurkarna för hårt. Han fick jobb av en polis kår E.O.D Som är mer lik F.B.I

Nick Kang:

Nick jobbar då för E.O.D som försöker få fast tuffa skurkar. Nick är galen i Fighter, vapen, och snabb bilkörning. Som ni säkert vet så kan Nick massa Kampsport, För att bli bättre på det så går Nick och träna hos sina brödrar som äger ett gym eller nåt sånt där han tränar kamp sport. Han gör lika dant när han ska bli bättre på vapen strider eller bilkörning.

SPELET:Det verkar väldigt bra i uppdrag och allt annat. T.E.X om man gör ett uppdrag så blir man upptäckt av en vakt så kanske vakten ta en till sina kompisar så det blir svårare och spöa dom. Det finns 3 olika uppdrags vägar det blir non gong i början man väljer det T.E.X om man nu blir upptäckt av vakten så hinner skurken man ska åt undan. Om man är riktigt dålig på att spela så kommer alla bova undan.

FORDON:Jag har inte så mycket information om detta men det går väl, det finns typ 40 tal olika bilar och som jag har sett på några bilder så ska det finnas motorcyckel

COP POINTS:Cop point är nott slags bevis som bevisar hur bra polis man är. Cop point får man genom att bekämpa andra brott som man bara stöter på, på gatan när man gör ett uppdrag som man t.e.x ska köra till not ställe utan någon begränsad tid. Brotten som man kan bekämpa för att få cop point`s är bilstöld, råning i en affär eller juvelare, non som går beväpnad så man bara ber han och släppa vapnet och slagsmål. I dessa miniuppdrag så ska man helst inte döda dom man ska försöka arestera dom levande. Dom man arresterar kommer garanterat tillbax under spelets gång för att hämnas men sina tuffa vänner så klart. Ju fler cop point`s man har ju fler vapen och bilar låses upp.

BILKÖRNING:Bil körningen verkar grym man kan så klart skjuta från bilen.

Hela alltet i LA alltså i spelet är 620kvadrat mil eller km kom inte riktig i håg. Om jag minns rätt så tog det en hel timme för att köra runt hela stan på stadsvägen såvidare man inte tar motorvägen. Det finns motor väg runt hela La man kan även köra till Sant Monica och till Hollywod. Mer vet jag inte om spelet :)

Jag vet inte om allt detta stämmer men detta är det jag har läst på sidor på internet :D och det kommer ut 7:de november

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH

Sån tur det kommer den 7:de november det är 10 dagar kvar på att göra alla exemplar i hela världen dom e nog uppe redan i ett högt miljon tal, och då släpper dom det nog hellre den 7:de november än att slänga allt dom redan gjort och få betala massa av ,miljoner till och göra ett nytt true crime

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gahhh!!!!! :'( Varför ska det släppas den 7:e?!?!? :'( Jag fyller år den 6:e :):P så då kan jag inte önska mig det :D

Varför ska alla spel släppas dagarna efter min födelsedag? Det var samma sak med VC och 007 nightfire :P

Edit: På Webhallen.com, står det att den släpps den 7:e till alla tre format, och den kostar "bara" 549:- :)

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum lulle det är klart att det inte gör om det inte släpps förens 14 och 12 i hela sverige om du inte ska ha det till Xbox förstås.

Fredrico:

Jag fylller år den 8:e :angry:. Det var samma sak som när VC släptes fick det när jag fyllde år. Jag ville inte ha tårta då :angry:

e du dum LUNCH jag har väl ringt till tradition och bokat det dom där har prövat det och det kommer den 7:DE till PS2 :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kört True Crimes :wub: När jag var på en spel mässa i kulturhuset, Stockholm Där körde jag också Th:ug PGR 2 till xbox och lite annat kul :angry:

Ja det finns motorcyklar och drygt 70 olika bilar såg jag, Det där med hollywood och santa monica kan du glömma, men Motorvägen var skön, Äntlgen ett spel där bilarna kör snabbare på vissa vägar och segare på smala väger o dyl. Bil körningen var nästan i klass som Mafia det fanns också tunnelbana som kostar pengar att åka, JA DET VIKTIGASTE DET KOMMER TILL PC fast det är typ i april eller nått sånt men dom visade en film från PC iallafall. nu orkar jag inte skriva mer men "det kommer, det kommer"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I sånna fall var det en beta jag testade, men Dom skyltarna såg jag också men när man kom fram var det vägarbete så man kom inte fram (:!!!:) Samma med hollywood. den gula ferrarin är en ferrari, den hette till och med ferrari, Alla bilar hadde riktiga namn och såg äkta ut Ett spel jag helt klart ska Köpa. -_--_-:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...