Jump to content

iTha Rap Box!


Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 493
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Why, am I doin this fo’ / to get money and bitches, just to get cash and hoes? / why, i cant find out any way / to be humiliated fo’ life or be here to stay? / why, it aint no proper explanation / I’m to young to drive a car or have my own big-bucks-worth mansion / why, can’t you tell me and give an answer / why people is dying by shotgunshots and in cancer / why, do I have to work my ass of / while soapoperah bitches is getting paid dough / why, cant the world be fair / its nothin to be afraid of exept one thing, fear / why, is everything so wrong / why cant we keep on and fight for ourself and stay strong / why, do I do this shit / it ain’t payin nothin and no one knows my hits / why, the world is dumb as it is / no one needs my flow, no one needs my hits

Why, my name ain’t famous /im known on Björx but my name is flawless / why, do some people got money / fuck money, its funny without that fucked up money / why, do some people hate blacks / everyone is a person its the truth not facts / why, do some peaple got diamonds / whos rick, medaljons while others got five pounds / it aint fear, and that the truth im spittin / why? I dont know, but this song is hittin

om ni har ork och så, ta och läs och droppa kritik.

ville bara få upp den här tråden igen, knowhumnsayin?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför sitter vi vid datorn ryggen blir ju värdelös? / inte ens bra för hälsan man kan ju dampa lös / beroende av alt tjaft du vet spel å sånt å / vi sitter vid datorn hela tiden så man blir loco / GTA, CSI och mp3`s med Spice 1 / beroendet tar ej slut när man har spel och bredband fast ibland tar man sig ut till konsum och köper band, godis, tugummi tar bad på någon strand / bitchasses, en låt för er äkta datahackers / ni kan kalla er för hackers eller kanske zip packers / allt tackvare datorn – my true best friend / allt tack vare datorn – en ända supervän

Vi sitter dygn vid datorn med inget annat shit att göra / här finns ju alla spel och all musik man vill höra / och ni vet vad jag menar / ni som är inne i träsket / man vill ba sitta vid datorn / skita i att röra fläsket / damn vad händer nu, shit min dator hackar, men vad gör det man läser readme`s tills man fattar / för nu, år, tvåtootaosen and three / nya tider spås fuck grandtheftautothree / 40 gig låtar i sitt hiphoparkiv / mot databeroende borde göras en medicin / bitch ass, vi leker med våra ordförråd / när vi sitter vid datorn så visas ingen fuckin nåd / för vi har flera datorer, Dell, Fujutsi Siemens / plus en massa till och det blir mera med tiden / alla upptagna, 24 7 / l****r ner all sorts skit - Melinda Petter Feven

förkortad version av en låt

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

till crice <_<

Crice du kommer aldrig få smaka på kvinnors fitta

du får ägna dig åt att dra i ditt underliv och titta

du sa att du pullar hål, det kan inte vara sant är du galen?

oj just det du menar måste va din pojk väns stora hål, analen

medans jag glider in med kuken från fitta till vänster och höger

medans du glider in med din kuk i analer från vänster och till höger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gammal text som jag har gjort..

Rader som kan skära igenom kött och blod

rader som riktas mot idioter som därefter begår självmord

ord av stål som aldrig går sönder

tvingad att varje dag gå bland tröga bönder

betraktad som efterbliven men vem kan man skylla?

känner hat mot religoner som andra vill hylla

vad är att leva? får inget bra svar

men jag låter livet passera igenom sega dar

Refr.

kom i håg gott folk jag valde inte att komma hit

jag valde inte att vara efterbliven

jag valde inte att se ut som en stor skit

jag valde ingeting så stäng er illaluktande käft!

kerberos, jag förstår hur du känner

att få dras med samma tjatiga vänner

jag förstår mig på din rädsla

har skälv vart i samma sitation

att få bli hånad i samma förort, vid samma station

Jag skiter i livet

ska ta det stora klivet fly från det besvärliga livet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

you know i like it Wild Hawk! bra!

Aktiv, har ett fint liv, är produktiv / jag är före din stil, går uppåt med stora kliv / fabulös, stil porös jag är bättre än allt vad ni säger / akta er när ni ställer upp mot mig – har heta grejer / det är vad jag säger / så ni borde gå hem nu min vän / sluta rappa så otydligt jag vill inte traska runt i slem, är steget före / som en snabbdansande balett / jag skiter i dina raptexter för dom framförs i falsett som Pet Shop Boys / stick hem till dina wannabe OA toys / som ligger hemma pillar på pillen och tänker på Pernilla Wiberg / gå ej i beef med mig för ni vet jag är orubblig va / feta små rader medans dina är små å fumliga / ta tag i din krage och rätta till ditt liv, ’key kompis? / inte mitt fel att du är mer än tight med din gaya kompis, miffo / jag är ju mycket bättre än dig / och ja om jag är ärlig, din tjej är nu min tjej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm..

crice ropar lås!/

han låter som en mås/

han tycker att topicen är kass/

gå och göm dig på dass!/

själv strartar han "mogna" topicar om att runka/

han fattar inte att det inte kommer att funka/

kanske inte den här rappen är den bästa/

men jag gjorde den bara för att testa/

men nu börjar den ju lida mot sitt slut/

så crice, håll din stora fet trut

no offense.. hehe

Redigerad av fr34k
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk! du vaknar upp bland sopor och liggandes i en trasig säng

Chekar plånboken men hittar inte en enda guld peng

Dags att jobba får kämpa för att överleva

Ser mer mysko än Gardell och utomjordingen Deleva

Allt omkring är bara trasigt, folk beter sig riktigt knasigt

De säljer droger till små knatar, langarna de bara ler och tackar

Men då finns ändå en tröst till mig, att drömma

Bara glömma, där kan ingen mig negativt döma

Men drömmar är sköna, men bara för stunden

Efter ett tag så är man tillbacks till helvetet efter blunden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...