Jump to content

Samurize


saffecool
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm... Har lite ledigt utrymme på min config.

Undrar om nån vet om det finns typ... Ett Svenskt nyhetsscript? Typ senaste huvudrubrikerna, på Aftonbladet eller nåt.

Eller något annat kul? Typ om det finns nåt script så jag kan ha typ 5 senaste inläggen på GTAsajten? Eller nånting liknande?

EDIT: Ni kanske vill ha en bild på den också... OBS: Grafiken och det på den här configen har inte jag gjort. Hämtade den från samurize.com. Har däremot lagt till alla scripts och det. :P Kolla och säg vad jag ska göra nu.

BTW: Den analoga klockan fungerar ju inte... Det blir helt sjukt när jag försöker.

post-24-1065938214_thumb.jpg

Redigerad av PenuM
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man på nåt sätt göra flikar i samurize, alltså när man klickar på t.ex. en bild med en tv så öppnas ett fönster där alla program kommer? Om det går så skulle jag vilja ha en utförlig förklaring hur man gör.

Får inte plats med alla tv-program i en ruta. :P

Och varför står det [Not Yet Executed] på vissa program?

Och en bild som det ser ut nu.

post-24-1065951540_thumb.jpg

Redigerad av Karlsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR, har du stängt skriptblockeringen är du lite dum i huvet. Om det skulle komma ett nytt virus som till exemple Loveletter, som inte finns i virusdefenitionerna skulle skriptblockeringen stoppa det, men har du avaktiverat den så körs skriptet och hårddisken kan bli tom....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR, har du stängt skriptblockeringen är du lite dum i huvet. Om det skulle komma ett nytt virus som till exemple Loveletter, som inte finns i virusdefenitionerna skulle skriptblockeringen stoppa det, men har du avaktiverat den så körs skriptet och hårddisken kan bli tom....

tror du han stänger av hela skript blockeringen eller?

man låter ju bara skripten i samurize köras...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lite problem med att lägga in bilder i scriptet. Jag har sparat bilderna som .png i paint men när jag valt dem från "add 32bit PNG" så finns dom inte i scriptet. Nån som vet vad felet är??

jag tror inte det funkar att använda png bilderna från paint i samurize, jag hade samma problem förut sen testade jag med photoshop och då funkade det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...