Jump to content

Fighting


Andreas J
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag tycker alla ska in på gamespot.com och titta på den där 15 minuter långa filmen om gta:vc...

där snackas det lite om vapena..

*30 olika vapen

*ca 10 olika sorters vapen

*ca 3 vapen inom en sort!

man kan bara ha 1 vapen från varje sort åt gången.. så du kan bara ha 1 handledsvapen och 1 shotgun. du kan alltså inte ha 2 handledsvapen samtidigt.. ni fattar väl <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker alla ska in på gamespot.com och titta på den där 15 minuter långa filmen om gta:vc...

där snackas det lite om vapena..

*30 olika vapen

*ca 10 olika sorters vapen

*ca 3 vapen inom en sort!

man kan bara ha 1 vapen från varje sort åt gången.. så du kan bara ha 1 handledsvapen och 1 shotgun. du kan alltså inte ha 2 handledsvapen samtidigt.. ni fattar väl <_<

Ja du har rätt man kan bara ha ett vapen ur varje kategori samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med att man slänger vapnena för att ta det ny.Så här är det. Man kommer bara att ha en pistol ett hagel ett sniper och ett man slår med.Men ju längre man kommer i splet så bättre vapen får man så du byter bara ut ditt sniper tex mot ett bättre. :o

Men de flesta vapnen har ju någon unik funktion t.e.x snipern har kikarsikte eller rocket launchern som kan spränga bilar. Även om man byter ut ett vapen mot en bättre kan man förlora nån funktion som fanns i det gamla vapnet. Jag tror det kommer bli så att man har alla sina vapen vid sitt hideout och sen får man välj vilka man ska ta med sig. Det bästa vore om man fick bära med sig hela sitt vapenlager.

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna :D hehehe

alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst...

hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha

Som om nån bryr sig hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna :D hehehe

alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst...

hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha

Som om nån bryr sig hehe

Det är väl 2-3 stycken som är över 18, men som du sa: Vem bryr sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o ja bara han kan slåss, jo jag har hört man kan ta sönder bildörrar.. mmm skjuta folk genom bilrutorna :D hehehe

alltå detta spelet ka bli hur grymt som helst...

hur många på detta forum är över 18? ni vet väl att ni som är under 18 INTE får köpa eller spela detta spel hahaha

Som om nån bryr sig hehe

Det är inget förbud....det är en rekomendation!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...