Jump to content

SAKNAR GTA!


Kane
 Share

Recommended Posts

Jag saknar den tiden när man när man inte hade klarat alla uppdrag på vc än...

Det känns så ensamt på gatorna! Inget att göra... uppdragen e slut, ambulans polis brandkår och taxiuppdragen klara, 80 paket hittade (hur kul e det att leta paket), rampages nästan färdiga, alla butiker som jag hittar e rånade, uniqe stunts e det ända som finns kvar men det e liktsom inga uppdrag. Jag bara går runt på stan till fots och tänker på de gamla tiderna när man hade fullt upp. Och vart tog Rosenberg och Lance vägen... kan man inte besöka dem eller nåt? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tro mig,du är absolut INTE ensam.Jag sitter faktiskt nu o tänker på hur kul det var att leta uppdrag oavbrutet o köra o alltid ha nåt att göra,så jävla kul o skönt!!AAAAAAA,det går bara inte att förklara känslan,man blir nästan lite tårögd ;) Känslan som jag tycker alla borde känna,känslan av att klara av spelet o hur jävla skönt det var att klara det,efter alla dagar o timmar .... suck .... det var riktiga tider.Alla dagar o timmar framför skärmen med GTA:VC suck fan vad jag längtare efter nästa spel alltså , varför kan det tidigast komma i juli 2004 ? SUUUUUUUUCK!Fan vad jag längtaaaaaaaaaaaaaaaaar.Till s dte kommer kan man ju bara köra ett sketet cs ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...