Jump to content

Battlefield


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag undrar var finns u-båten på banan battle of midway :P;):D:P:):):)

den finns nån stans i vattnet tror den bara finns på unternet eller har jag fel ;)

@Terminator

jag fattar FAN inte!!

hur lägger jag in alla patchar i gc?? var ??

inget funkar när det funkar!!

jag laddar en server men sen kommer den FÖRJÄVLIGA varning-signalen sen "plopp" tillbaka till skribordet!!!

HJÄLP

när du instalerar pathen ska du typ lägga den där gc ligger eller så ska du lögga den i BF/mods typ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din jävla sprätthök ;)

Tänk om det var några andra som försvarade och jag försvagade dom i deras läger,det är inte basecamp,dessutom sög dom så dom hadde ingen changs att ta över flaggorna ;)

Jaja,vilket lag spelar ni mes som?Jag kör Allied/Coaltion i DC,men i riktiga BF har Axis skönaste vapnerna,jag hatar Axis i DC,gubbarna är fula som stryk och dom låter fult och så har dom sug vapen (Utom ak47 :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din jävla sprätthök ;)

Tänk om det var några andra som försvarade och jag försvagade dom i deras läger,det är inte basecamp,dessutom sög dom så dom hadde ingen changs att ta över flaggorna :D

Jaja,vilket lag spelar ni mes som?Jag kör Allied/Coaltion i DC,men i riktiga BF har Axis skönaste vapnerna,jag hatar Axis i DC,gubbarna är fula som stryk och dom låter fult och så har dom sug vapen (Utom ak47 :lol: )

Va är det öfr ursäkt?!

MAN SKA INTE BASECAMPA!

Dessutom om dom är på väg å losa 90 point typ...

å man själv har 350...

så skulle iaf ja byta lag...

inte för å komma högst upp ytan för att få ett bra game!

Så det bli jämnt å bra i ställe för å vara Frag K*t!

BAse Camp å ojämna lag är det värsta som finns i ett bra spel som DC/BF!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samnma här,men du Ferkeruz,jag tycker bara lostvilalge suger ;)

Weapons bunker tyckte jag var cp för båda hadde varsin huvud bas och inget mer,men det visade ju sig att man skulle spränga bunkrarna så... :lol:

Och på INshalley Walley så ägde jag,vi var inte i samma lag! jag hadde 10 poäng och du 17,jaja det börjar arta sig,snart ör jag lika bra som dig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...