Jump to content

Krasch-problem


Dmitrii
 Share

Recommended Posts

Att installera och starta i gång mitt ex av GTA VC funkar helt felfritt, men när jag väl spelar det så uppstår det ett problem. När jag kommer till vissa ställen i spelet så startar datorn om sej helt plötsligt (det är alltid samma ställen). Ibland kan man urskillja en kommandoruta alá bluescreen innan det startar om sej. Jag har testa med alla nya drivrutiner och sådant och det är väldigt liten risk att det är fel på datorn också.

Så jag undrar om det är nån som vet vad som kan göras. Ska väl tillägga en sak till, det är orginal och inte bränt eller något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha ne det är inte något strömfel.... Skulle vara väldigt ologiskt att det banga varje gång ja komemr till ett viss ställe i spelet.... och det är bara GTA jag har problem med.... GTA 3 kan jag lira utan problem men inte VC....

Skumt som fan det här.... Har även testat olika kopior av det... dock bränt men det var sama resultat där..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är DirectX okey? Kör "dxdiag" och se så det inte är några problem.

Du har inte moddat spelet nått?

Testa med att välja full install så du slipper köra så mycket från skivan.

Om du har Win XP, se till att du är inloggad som administratör både när du installerar och kör spelet.

Slutligen, testa med att köra om spelet från början. Det kan vara en bugg i din savefil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...