Jump to content

Svensk Polisbuss & Ambulans


chrillepille
 Share

Recommended Posts

Hade inget att göra inatt, så jag gjorde om texturerna till GTABERLIN's polisbil(minibuss?).

är inte riktigt klar med den, den ska få nya blåljus och lite småskit. Just nu så fungerar blåljusen också som helljus, något som stör mig. ska försöka få bort det.

Kommer gör också en svensk ambulans, även där har jag tagit GTABERLIN's ambulans, och jag texturerar om dem.

har frågat, och det gick bra, sålänge jag säger att dom är gjorda av dem, och det har jag gjort nu ;)

Men som sagt, det här är mina första texturer jag gör, förutom ett klädesplagg som gick åt helvete för några år sedan.

Någon som är intresserad av bilarna när dom är klara? Bild på ambulans kommer ikv.

post-5785-1193927370_thumb.jpg

Har ändrat lite på fronten, med dom där blåa sakerna som är på varje sidan av "POLIS". Dom ser normala ut nu, det gör dom inte på bild :w000t:

post-5785-1193927771_thumb.jpg

Slängde in en snabb bild från GGMM..

http://www.freewebtown.com/chrilloo/Police...wedishGTASA.rar och där är filen

Redigerad av chrillepille
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade inget att göra inatt, så jag gjorde om texturerna till GTABERLIN's polisbil(minibuss?).

är inte riktigt klar med den, den ska få nya blåljus och lite småskit. Just nu så fungerar blåljusen också som helljus, något som stör mig. ska försöka få bort det.

Kommer gör också en svensk ambulans, även där har jag tagit GTABERLIN's ambulans, och jag texturerar om dem.

har frågat, och det gick bra, sålänge jag säger att dom är gjorda av dem, och det har jag gjort nu ;)

Men som sagt, det här är mina första texturer jag gör, förutom ett klädesplagg som gick åt helvete för några år sedan.

Någon som är intresserad av bilarna när dom är klara? Bild på ambulans kommer ikv.

post-5785-1193927370_thumb.jpg

Har ändrat lite på fronten, med dom där blåa sakerna som är på varje sidan av "POLIS". Dom ser normala ut nu, det gör dom inte på bild :w000t:

post-5785-1193927771_thumb.jpg

Slängde in en snabb bild från GGMM..

Ja tack, gärna.. POLISBUSSEN ersätter den ENFORCERn? Var får man tag på GTABERLINS BUSS nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ersätter just nu Vanliga polisranchern. Efter alla texturer är klara så kommer jag göra ett försök att få bakdörren att öppna sig, åt sidan, som den ska. Men annars är det ju bara att göra om namnet.

Hela gtaberlin finns bland annat på www.gtainside.com, kolla där!

Bilder på blivande ambulansen kommer inom 3 timmar :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ersätter just nu Vanliga polisranchern. Efter alla texturer är klara så kommer jag göra ett försök att få bakdörren att öppna sig, åt sidan, som den ska. Men annars är det ju bara att göra om namnet.

Hela gtaberlin finns bland annat på www.gtainside.com, kolla där!

Bilder på blivande ambulansen kommer inom 3 timmar :w000t:

Du gör ett j*vligt bra jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt väldigt snyggt för att vara en förstagångsmoddare. Fast du har antagligen gjort en del andra saker tidigare. Har jag rätt?

Iaf väldigt snyggt gjort. Fast jag vet inte om jag vill modda en ensam polisbil. Skulle se konstigt ut med allting som vanligt, och sen den enstaka svenska polisbilen. Men skitsnyggt iaf.

Föresten, den där skopan på motorhuven är lite överdriven, och onödig enligt mig. Men det kanske är svårt att "ta bort" någonting bara sådär. Oh well.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt väldigt snyggt för att vara en förstagångsmoddare. Fast du har antagligen gjort en del andra saker tidigare. Har jag rätt?

Iaf väldigt snyggt gjort. Fast jag vet inte om jag vill modda en ensam polisbil. Skulle se konstigt ut med allting som vanligt, och sen den enstaka svenska polisbilen. Men skitsnyggt iaf.

Föresten, den där skopan på motorhuven är lite överdriven, och onödig enligt mig. Men det kanske är svårt att "ta bort" någonting bara sådär. Oh well.

Okej, jag erkänner. Jag kom på att jag texturerade en bil till en Tullbil för några månader sen också. Menmen.

Jag skulle gärna ta bort skopan, men jag kan inte öppna skiten i zmodeler.

Kommer massa errors om att han inte kan öppna mina tga filer, och vissa hittar han inte ens, fast jag har dekompresserat alla och extraherat dom till samma mapp som .Dff;en.

Om någon kan hjälpa mig lite, så skulle jag bli glad, för just därför kommer jag inte längre. Och jag vill så gärna göra klart den, inte bara för min skull, utan för alla som vill ha den.

Om någon själ vill hjälpa mig, adda min msn. chrilloo[at]heyfucker.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ambulansen har jag gjort lite på nu..

Vet inte vad det är, men jag är inte nöjd över färgen. Jag har hållt på och experimenterat med den där jävla färgen men det blir aldrig som jag vill ha de.post-5785-1194014362_thumb.jpg

Hjälp mig och hitta en bra! :wub:

Och bara så ni vet så är det här definitivt inte final edition. Har mycket kvar att göra :wub:

Redigerad av chrillepille
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.freewebtown.com/chrilloo/Police...wedishGTASA.rar

Polisbuss VW Caravelle, ersätter Police Rancher

Tack även till RasmusN för all inspiration och färgval etc. :unsure:

Ambulansen kommer nog inatt.

G´dämn vad roligt med svenska polisbilar! En PHS-reject som jag kan äntligen få sitt lysmäte. Hade jag kunnat så hade jag svenska polis-skins...

Du ligger på min julklappslista numera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

G´dämn vad roligt med svenska polisbilar! En PHS-reject som jag kan äntligen få sitt lysmäte. Hade jag kunnat så hade jag svenska polis-skins...

Du ligger på min julklappslista numera!

Haha :unsure:

kul att arbetet uppskattas. Ska försöka få en svensk brandbil också, men det lovar jag inte. Ambulansen nästan klar och kommer nog upp imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...