Jump to content

Erat hemliga barskåp


The Dude
 Share

Recommended Posts

-gammal tråd-

Jag har då sett en hel del finurliga gömställen för öl & sprit hos folk och jag undrar hur ni gör. Min supersecret hidingspot är inte duglig längre, fast det är ingen som vetat om den förutom KalleR då :) Brukade lägga flaskorna längstbak i tidskriftssamlare fyllda med tidningar och stoppa in i bokhyllan. Detta byggde på att bokhyllan var väldigt stökig, vilket den inte är längre pga av julstädning. Nu behöver jag heta tips på vart jag kan ställa grejerna.

Ölen behöver inte gömmas men all fulsprit kan bli lite jobbigt om någon hittar.

Vill påpeka att detta inte är en tråd där vi diskuterar hurvidare man bör dricka eller inte (SlewME :o )

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill påpeka att detta inte är en tråd där vi diskuterar hurvidare man bör dricka eller inte (SlewME :) )

Aj då. Jag som tänkte när jag såg denna tråd "Muhahaha, här skall startas debatt".

Men det fick jag inte :(

Nåväl, Jag tycker inte att man skall dricka men om man måste göra det så kan man alltid gobba skiten i ett chassi. Chassin är billiga och ingen kommer någonsin att få för sig att titta i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj då. Jag som tänkte när jag såg denna tråd "Muhahaha, här skall startas debatt".

Men det fick jag inte :)

Nåväl, Jag tycker inte att man skall dricka men om man måste göra det så kan man alltid gobba skiten i ett chassi. Chassin är billiga och ingen kommer någonsin att få för sig att titta i den.

Äter du punchpraliner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...