Jump to content

Savegames


GT4
 Share

Recommended Posts

GameSaves

Hjälp gärna till med att uppdatera tråden, ladda upp "savegames" här i GTASajten enom att klicka på "Bläddra (ovanför "Post New Topic" + välj filen som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files". ) och sedan klickar du på Post New Topic". Jag placerar också er namn bredvid er "SAVE" när jag uppdaterat.

Jag delar ut filer för er som har tappat bort era gamesaves. Jag kommer att uppdatera detta när jag har fått in dem.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Los Santos

Gamesave 1 Från GT4

Klarat 0%, fyra motorcyklar i början av spelet i CJ's garage.

Länk: Klicka här för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gamesave 2 Från Moongoose

Efter första C.R.A.S.H uppdraget. Till er som har det svårt att gå igenom "Just Business".

Länk:Klicka här för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Las Venturas

Gamesave 3 Från Jaeger

Jag har gjort Vertical Bird uppdraget och jag ska precis ta keycard från Millie.

Länk: Klicka här för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gamesave 4 Från GT4

Klarat fram till tredje staden.

Uppdrag: Learn to fly.

Länk: Klicka här

för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gamesave 5 (MAIN.SCM) Från GTAGaming

100%!

Ok, lyssna på mig nu, kopiera & klistra "MAIN.SCM" till "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script .

"MAIN.SCM" behöver man till för att rekytera 7 medlemmar, Jetpack, Hydran, Pansarvagn och för att köpa transport från färjan m.m.

Kopiera sedan "GTASAsf1.b" från "Gamesave 5" till din savegame mapp som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files". Obs! Inte "GTASAsf1.b" som medföljer med "MAIN.SCM", du laddar ner "MAIN.SCM" där ifrån för att den hostas där annars är det ingen problem för "GTASajten" att hosta savefilen!

Du kan nu rekytera 7 medlemmar, tillgång till alla coola transport, en pansarvagn och en Hydra bredvid CJ's första hus.

Notera, för att flyga planen behöver du bara hoppa över staketet.

Länk: Klicka här för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gamesave 6 (utan fusk) Från GTAGarage

100% som ovan men utan fusk. (Fusk-fri!).

Gamesave 5 är helt fusk-fri!

Länk:Klicka här för att ladda ner filen.

(Vältränad) från Billy

Eftersom jag tyckte CJ var lite spinkig i den savefilen har jag varit och tränat upp musklerna på gymmet..

Varsågod..

Länk: Klicka här

för att ladda ner filen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Någon som har en save där man nyss klarat "Just Buisness" ?

Sikta alltid på hjulen (fungerar alltid för mig) och skjut segt, alltså peppra inte.

Skjut först och främst föraren (huvudet om du har det till PC för det är ganska lätt att sikta med en mus).

Kolla på radarn, där håller du koll på var alla fordon finns. Skjut de som finns närmast dig i tur och ordning.

Du behöver inte heller koncentrera dig på lastbilen, dom åker bara förbi.

Annars är det ganska lätt, ingen vill lägga en savegame fil p.g.a. alla kan klara "Just Business" om man bara försöker. Det tog mig tre försök att klara "Just Business".

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikta alltid på hjulen (fungerar alltid för mig) och skjut segt, alltså peppra inte.

Skjut först och främst föraren (huvudet om du har det till PC för det är ganska lätt att sikta med en mus).

Kolla på radarn, där håller du koll på var alla fordon finns. Skjut de som finns närmast dig i tur och ordning.

Du behöver inte heller koncentrera dig på lastbilen, dom åker bara förbi.

Annars är det ganska lätt, ingen vill lägga en savegame fil p.g.a. alla kan klara "Just Business" om man bara försöker. Det tog mig tre försök att klara "Just Business".

Så fort jag kommer in i byggnaden dör BigSmoke, jag har testat allt och är rätt desperat. Jag skulle uppskatta det otroligt mycket om någon la upp en savegame.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan någon länka till den savefilen.. ?

QUOTE från GT4

----------------------------------------------------------

Gamesave 3

• Klarat 100%!

• Ok, lyssna på mig nu, kopiera & klistra "MAIN.SCM" till "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script

Kopiera sedan "GTASAsf1.b" till din savegame mapp som ligger i "My Documents\GTA San Andreas User Files".

• Du kan nu rekytera 7 medlemmar, tillgång till alla coola transport, en pansarvagn och en Hydra bredvid CJ's första hus.

Notera, för att flyga planen behöver du bara hoppa över staketet. 

Länk: Klicka här för att ladda ner filen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...