Jump to content

Crice ( fall nummer #732 )


Pico
 Share

Recommended Posts

Ärade och inte lika ärade medlemmar på GTAsajten,

Det kom får några minuter sedan till min kännedom att min klient Crice, en respekterad och allmänbildad medlem som hyser stora kunskaper om vartannat, har blivit hybernatad. Min klient avfärdar dessa felaktiga anklagelser och menar att Han har blivit lurad för det första.

Jo, Ni läste rätt. LURAD. Smaka på orden. Lurad. Av vem, undrar Ni? Självaste Hultenius.

Min klient har starka bevis, så försök inte radera hans PM-box. Eran personinformation, Nazi-mods, har redan anlänt till våran hemliga station långt ute på en hemlig oljerigg. Men åter till saken. Min klient hade fyra varningar som tilldelats av den impulsive moderatorn Jocken (för övrigt benämns nu Jocken som IA*...). Vid den femte blir man oftast fråntagen sina posträttigheter och eventuellt avstängd från forumet under bestämd tid. Hultenius själv förklarade att han skulle ge min klient en sista chans om han skärpte sig. Så var icke fallet.

Och Ni frågar er; varför? Det gör jag med. Vänligen ber jag att någon ur forumets administration skriver några rader här och förklarar detta våldsamma missförstånd.

Om Ni är fjortonåriga "rebeller" som lyssnar på Kent och Green Day och skär er i armarna kan Ni för övrigt dra åt helvete.

Tack för mig,

Pico

Jourhavande jurist

*IA = Incompetent Asshole

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill först påpeka att jag inte står på nåns sida vad det gäller crices Hybernating. Men efter att ha läst inlägget pico skrev några gånger fattar jag inte på vilket sätt han blivit lurad?

Här är varningarna crice har fått, var av bara två stycken från jocken:

Funnylin Warned on May 22 2005, 00:32

Added to warn level Spam *fem varningar*

Jocken Warned on Jan 23 2005, 00:15

Added to warn level "din dumma jävel." - Otroligt onödigt påhopp

KalleR Warned on Jan 15 2005, 06:21

Added to warn level spam/trippelpost

Jocken Warned on Nov 15 2004, 22:45

Added to warn level Påhopp

Blaque Warned on Dec 4 2003, 04:37

Added to warn level Den utlösande faktorn var personangrepp, men varningen ges lika mycket för allt jävla spammande överallt!

Uppenbraligen skötte han ju sig inte eftersom funny valde att ge honom en femte varning

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vinklad information. Detta stämmer inte riktigt.

Crice har fem varningar (fick den sista idag), något som väldigt få medlemmar uppnår. När man får fem varningar är det oklart vad som händer. Jag tar och kollar tillbaka på medlemmen och vad han/hon har gjort. Vanligast är att profilen stängs av eftersom man inte bara är en skada för forumet utan väldig ignorant och inte bryr sig om varningar.

Eftersom Crice har varit medlem så länge bestämde jag att han skulle få en absolut sista chans (vilket han borde vara glad över), vilket han kommer att få. Men det har bara gått en eftermiddag och en kväll sedan dess...

Jag vet inte hur jag ska tolka första inlägget i denna tråd. Samtidigt som det är oseriöst/satiriskt så innehåller det en del påhopp som du, Crice, kunnat skippa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...