Jump to content

Namnunderskrift ang. Jockens avgång...


Crice
 Share

Recommended Posts

Mål: Att moderatorn Jocken ska avsättas.

Varför: Han missbrukar sina krafter genom att varna de som i minsta mån angriper hans auktoritet. Han kan inte hantera sin moderatorplats på ett vettigt sätt, utan borde avsättas.

Hur: Skriv under här, och sedan sammanställer jag en lista som jag skickar till Hultenius.

Regler:

- Skriv inget annat än underskrifter här. Åsikter om Jocken, så som "han är dum i huvet" är totalt onödiga. Du dumförklarar dig själv om du bryter mot denna regel.

- Skriv enbart under med ett namn. Dina vänner kan alltså inte rösta, så länge de inte gör så på sina konton.

Lista:

- ***

Argument:

- Tror han är moderator i forum utanför San Andreas-delen

- Personpåhopp

- Väldigt impopulär

- Stänger av medlemmar utan att tidigare varnat dem

- Maktmissbruk, att ha 'moderatorkrafter' stiger honom åt huvudet

Ersättare:

- okka [4 röster]

- Arman [3 röster]

- Crice [1 röst]

Redigerad av Hultenius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skicka ett välformulerat PM istället, tror det fungerar bättre. Om Hultan tycker att Jocken har gjort fel, då väger det mer än tjugo namn.

Det ska jag, dock är det ett väldigt starkt argument om jag medför en lista där merparten av forumets aktiva medlemmar skrivit under.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg! Okej, skriver väll en liten uppsats om kvällens händelse.

Jag svarade i en tråd. Frenzy quotar mitt inlägg och skriver "Snacka om fjortis !". För det första håller han sig inte till trådens ämne, vilket bryter mot reglerna. För det andra kallas det påhopp.

Nu tänker ni att jag varnade honom eftersom han skrev detta till mig, inte till någon annan medlem. Fel. Jag hade varnat honom eftersom han förstör för andra medlemar på forumet i form av att han skriver taskiga saker.

Sist men inte minst, den kanske bästa regeln som finns på Gtasajtens forum.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Varför tycker jag den är bäst? Bara så jag ska kunna göra vad jag vill med/mot vem jag vill? Inte alls, jag gör det som behövs göras och vad jag har blivit tillsagd att göra.

Crice, du går allt för långt. Alla ni som snackar skit om mig också. Visst, några av er kanske vill ha ett otrevligt forum fyllt av meningslösa off-topic inlägg, men mängden vill ha ett trevligt forum med trevligt inlägg.

Stänger föressten av dig Crice i 3 dagar, du får överklaga via PM om du nu vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stänger föressten av dig Crice i 3 dagar, du får överklaga via PM om du nu vill.

Shieze, INGEN respekt! Detta var väl inte ett så smart move? Nu blir du ju hatad. Men banna mig inte, å allsmäktiga Moderator! Ty jag klandrar diger icke!

EDIT:

*Though Crice is gone, le resistance lives on!*

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Omg! Okej, skriver väll en liten uppsats om kvällens händelse.

Jag svarade i en tråd. Frenzy quotar mitt inlägg och skriver "Snacka om fjortis !". För det första håller han sig inte till trådens ämne, vilket bryter mot reglerna. För det andra kallas det påhopp.

Nu tänker ni att jag varnade honom eftersom han skrev detta till mig, inte till någon annan medlem. Fel. Jag hade varnat honom eftersom han förstör för andra medlemar på forumet i form av att han skriver taskiga saker.

Sist men inte minst, den kanske bästa regeln som finns på Gtasajtens forum.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Varför tycker jag den är bäst? Bara så jag ska kunna göra vad jag vill med/mot vem jag vill? Inte alls, jag gör det som behövs göras och vad jag har blivit tillsagd att göra.

Crice, du går allt för långt. Alla ni som snackar skit om mig också. Visst, några av er kanske vill ha ett otrevligt forum fyllt av meningslösa off-topic inlägg, men mängden vill ha ett trevligt forum med trevligt inlägg.

Stänger föressten av dig Crice i 3 dagar, du får överklaga via PM om du nu vill.

Kunde du inte ha givit ut en "Varning före varning" varning?

Så att om han är elak igen mot någon annan så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jocken: Hela konceptet är väl att du tar åt dig lite för mycket av, ja ingenting.

Om du nu har badat i dynga för att snuten vart dig i röven kanske du ska tänka lite och faktiskt inse att det i alla fall inte är moget beteende. Hur benämner många omoget beteende? Fjortis.

Crice: Detta du gör här är bara töntigt. Vad tror du möjligtvis att du får ut av det här. Hultenius låter nog Jocken ha sin Mod-position så länge Hultenius anser att Jocken sköter sin uppgift, vare sig du eller jag tycker det eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sist men inte minst, den kanske bästa regeln som finns på Gtasajtens forum.

§1.6 - Respektera och följ administratörernas/moderatorernas beslut.

Med denna regel tror jag sidans ägare förutsätter att moderatorerna kan hantera sitt klåfingriga finger som bara trånar efter att få varna. Men, vem är jag att säga emot? Reglerna säger att jag måste respektera dina beslut, så vad har jag för val? Skratta dig lycklig, syns om tre dagar. -_-

EDIT: Weird.. still here. Jocken kanske inte lärt sig hur hela mod-prylen fungerar riktigt. >_<

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shieze, INGEN respekt! Detta var väl inte ett så smart move? Nu blir du ju hatad. Men banna mig inte, å allsmäktiga Moderator! Ty jag klandrar diger icke!

EDIT:

*Though Crice is gone, le resistance lives on!*

Fight the power!

Jocken.

Man borde väll ändå få kritisera ett beslut?

Du stängde av han SJU dagar för att han tycker att det är fjortisaktigt av dig att _______________________ (fyll i allt du gjorde under fyllan)...

...jag kan inte förstå hur du kan kalla det påhopp, och hur du kan reagera så hårt mot det så att du stänger av karln i sju dagar!

...och du kan då verkligen inte påstå att du reagerar såhär mot alla som gör dessa "påhopp", if you wilt, på detta forum. Sen att du kallar det ett "meningslöst off-topic-inlägg" är också en extrem överdrift.

Skulle du vara såhär hårt mot allt som liknar detta fall så skulle hela forumet vara avstängt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Nu får du ge dig. Allvarligt talat, du kan fan inte gå runt och stänga av medlemmar bara för dom kritiserar dig (Befogad kritik)."

Bara för dom kritiserar mig? Klart jag kan, för den delen är det inte kritik utan snarare ett mindre påhopp.

Aja, som sagt, det är upp till Hultenius. Bara en liten kommentar: Detta är ett praktexempell på omoget beteende.

Och föressten: Jag kommer ha dåligt samvete i flera veckor nu och gå och grubbla över detta, sen komma tillbaka och be om ursäkt på mina bara knän. *Nu dreglar alla som inte har något annat för sig än att gå med i nån slags pakt mod en moderator en lördagskväll*.

Ps. Det sista jag skrev där är en lögn

(Crice: Stänger av dig i morgon bitti eftersom jag får "This member has been warned once already within the allotted time allowed" medelande)

Redigerad av Jocken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och föressten: Jag kommer ha dåligt samvete i flera veckor nu och gå och grubbla över detta, sen komma tillbaka och be om ursäkt på mina bara knän. *Nu dreglar alla som inte har något annat för sig än att gå med i nån slags pakt mod en moderator en lördagskväll*.

Oooh, nu tror han att det är en pakt också. Paranoian växer. Vem vinner, och vem försvinner?

Seriöst, detta är en namninsamling, ingen diskussion. Snälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...