Jump to content

galet...


Recommended Posts

Inatt drömde jag att jag hade köpt GTA:SA och satt och kollade på intro-filmen som visar vilka som gjort spelet osv. Så i slutet av filmen ser man huvudkaraktären Carl Johnson köra i en ferrari in i en lyktstolpe, då flyger en flagga ner som det står...Hultan på ;) som att Hultenius här på GTAsajten skulle vara en viktig figur i spelet. (ganska rolig tanke ;);) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

shit, jag drömde senaste en så skum dröm, jag satt vid datorn och så bestämde jag mig för att se om de kommit nå nya nyheter om san andreas, då när jag går in så är det en ny nyhet, som var typ: Det har kommit nya fakta och bilder om San andreas på gta 1's hemsida, och så vaknade jag :mellow: blev värsta besviken när jag gick in på gtasajten och kom på att de bara var en dröm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömde att jag gick ut ur en munkbar (den på screenshotet). Och sen presic när jag gick ut så kom det en massa typ blåa magiska ringar runt mig, sen efter 5 sekunder typ blev jag assfet ( som på bilden ), men jag blev bara fetare och fetare, altså, riktigt jävla fantastiskt hemskt fet, sen sprängdes jag och jag vaknade...WIERD :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...