Jump to content

99 hp!!!


graffe
 Share

Recommended Posts

Jag har följt en guide för att hitta 100 hp. När jag kom till ungefär nr 20 hade jag ett paket för lite. så jag gick igemon alla hp till nr 20 igen för att se om jag har missat nåt. men jag hittade fortfarande inte det som fattades. så nu har jag 99 hp och kan inte hitta det sista. Hjälp mig snälla

finns det typ nån sida där man kan skicka in sina stats och se vad man har missat

Redigerad av graffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har följt en guide för att hitta 100 hp. När jag kom till ungefär nr 20 hade jag ett paket för lite. så jag gick igemon alla hp till nr 20 igen för att se om jag har missat nåt. men jag hittade fortfarande inte det som fattades. så nu har jag 99 hp och kan inte hitta det sista. Hjälp mig snälla

finns det typ nån sida där man kan skicka in sina stats och se vad man har missat

ajdå, tråkig sits du har hamnat i... :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade precis samma problem som du. Letade i timmavis. Det visade sig vara detta paketet som jag saknade: http://www.vicecityunleashed.com/image.php...3edc170fe213cd2

Paketet ligger MELLAN taket o helipaden!

Lol! Man behöver inte en helikopter för att komma upp dit! :mellow:

Det är ju bara att gå in i dörr-öppningen där nere på byggnaden! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...