Jump to content

Steam o HL 2


Mr_link
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De ska vara 1.3 Men ni småglin som är 10 år och kutar runt på 200 pings servrar med skitfolk på kan ju knipa käft. jag blir allvarligt förbannad. ursäkta alla och Hultan men jag måste avarga mig på nått. Jag har spelat cs sen tidigbeta version och ni soim kommer in i 1.4 1.5 har fan inget att jämnföra med.

+ att de är bara skinsen som är riktiga vapen, dom är inte speciellt realistiska i sin handling alls. försök mejja ur ett mag med ak så ska vi se hur du mår sen, du kan max skjuta 3-4 skott i taget annars vrider du axeln ur led, om inte så slås den av.

och vapnen i cs är balanserade mellan lagen för att de ska bli lika för alla så kom inte och säg att de är riktiga vapen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De ska vara 1.3 Men ni småglin som är 10 år och kutar runt på 200 pings servrar med skitfolk på kan ju knipa käft. jag blir allvarligt förbannad. ursäkta alla och Hultan men jag måste avarga mig på nått. Jag har spelat cs sen tidigbeta version och ni soim kommer in i 1.4 1.5 har fan inget att jämnföra med.

+ att de är bara skinsen som är riktiga vapen, dom är inte speciellt realistiska i sin handling alls. försök mejja ur ett mag med ak så ska vi se hur du mår sen, du kan max skjuta 3-4 skott i taget annars vrider du axeln ur led, om inte så slås den av.

och vapnen i cs är balanserade mellan lagen för att de ska bli lika för alla så kom inte och säg att de är riktiga vapen. ;)

klaga inte på hög ping :rolleyes: man kan väl inte hjälpa att man inte har lika bra uppkopling som du :D

jag har lirat cs till och från (långa uppehåll och inget seriöst spelande) sen 1.3 och tycker att 1.5 är lungt roligast

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...