Pico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vilken är det? Jag har "sett" den tror jag. Episod 103 - Volcano Tillbaka till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Vad händer egentligen med Faith efter säsong 3? Dör hon av hjärnskadorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Vad händer egentligen med Faith efter säsong 3? Dör hon av hjärnskadorna? Nope...i säsong 4 kommer hon tillbaka för 2 avsnitt(sen flyr hon till L.A...Angel bor fö där )...i ett av avsnitten spelar hon dock Buffy(mer säger jag inte)...moahaha... I säsong 7 är hon med dom 5 sista avsnitten(tror jag)och hjälper (:!!! Buffy att stoppa "The first evil" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 L33T!!! Måste se de avsnitten! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 L33T!!! Måste se de avsnitten! (:!!! Hon är med i flera Angel avsnitt under i stort sett alla säsonger också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Liten säsong 4 avsnitts guide. The Freshman: Buffy, Willow och Oz börjar på universitetet men Buffy passar inte riktigt in. På kvällsrundan möter Buffy vampyren Sunday... Living Condition: Buffys rumskamrat börjar gå henne på nerverna, och Buffy tror givetvis att hon är ond. The Harsh Light of Day: Tre välbekanta ansikten återvänder till Sunnydale (Den förre hämnd demonen)Anya, Spike(Som har blivit dumpad av Drusilla) och Harmony(Som nu är vampyr). Fear Itself: Säsong 4:as Halloween avsnitt, The scoobies blir insängda i ett elev hus, och där härjar såklart en demon. Beer Bad: Joss Whedons försök att säga: Alkohol är farligt, drick inte alkohol(det svagaste avsnittet) Wild at Heart: Oz träffar Veruca, som också visar sig vara varulv... The Initiative: Spike blir infångad av "the initative", men han lyckas fly dock med en vampyr kapacitet ur funktion dock. Pangs: Buffy ordnar en thanks giving middag, Xander råkar väcka en indian andes vrede... Something Blue: Willow är fortfarande ledsen efter att Oz lämnat henne och kastar några besvärjelser för mycket. Hush: Hela Sunnydale försätts i tystnad och i mer än halva avsnittet säger ingen nånting... Doomed: Ett par demoner försöker öpnna helvetesgapet, en tripp tillbaka till ruinerna av high school med andra ord... A new man: Giles har efter en kväll på krogen med Ethan Rayne förvandlats till Fyarl demon.(Det roligaste avsnittet) The I in team: Buffy får tillträde till Initiativet, Willow spenderar mer tid med tara... Goodbye Iowa: Adam är vaken och lyckas rymma från initiativet... This years girl: Faith vaknar upp ur en 9 månader lång koma... Who are you: Vill inte säga så mycket om det här avsnittet mer än bara: Sarah Michelle Gellar as Faith, Eliza Dusku as Buffy Summers... Superstar: En alternativ verklighet där Jonathan är precis allt(filmstjärna, vampyr dråpare m.m.) Where the wild things are: Poltergeists livnär sig på Riley och Buffys sexakt... New moon rising: Oz är tillbaka i Sunnydale, Willow slits mellan Oz och Tara. Oz lyckas fångas in av initiativet. The yoko factor: Angel är tillbaka, svartsjuk på Riley... Primeval: Striden mot Adam... Restless: Den första dråparen hemsöker scooby gängets drömmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Who are you: Vill inte säga så mycket om det här avsnittet mer än bara: Sarah Michelle Gellar as Faith, Eliza Dusku as Buffy Summers... Hehehehehe!!! Btw, checka Buffy Wallpapers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Försökte få mina polare att börja titta på Buffy...men dom bara: du...sen gick dom hem! Ska slå dom immorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Försökte få mina polare att börja titta på Buffy...men dom bara: du...sen gick dom hem! Ska slå dom immorn... Ungefär så skulle jag också har gjort om någon försökte få mig att titta på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ungefär så skulle jag också har gjort om någon försökte få mig att titta på det! Varför kan alla inte fatta att den serien rockar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Varför kan alla inte fatta att den serien rockar? Därför att den helt enkelt inte gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Därför att den helt enkelt inte gör det! Det är ju för att du inte har sett den... Serien har ju allt: Vampyrer, demoner, häxor, HUMOR...das jävligt bra tv-serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Det är ju för att du inte har sett den... Serien har ju allt: Vampyrer, demoner, häxor, HUMOR...das jävligt bra tv-serie! Jodå, jag har sett några avsnitt. Men, men... Nog snackat om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Tråkigt att den serien har blivit så jäkla misshandlad av tv4...om dom hadde sänt säsong 3 på normal sändningstid hade många fler kunnat ta del av=fler fans!(I USA är serien kult förklarad!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Ni som har tid över klockan 21.00 på torsdagar och har TV4+ kan ju iaf ge serien en chans någon gång!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ärligt talat tycker jag inte om buffy men men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Det är ju för att du inte har sett den... Serien har ju allt: Vampyrer, demoner, häxor, HUMOR...das jävligt bra tv-serie! W0RD!!! Den är tio gånger bättre än den där jävla Charmed... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ärligt talat tycker jag inte om buffy men men.... Das förädiska vän...känns som en banning närmar sig (det sista var tänkt som ett skämt, vill ni klaga kan ni vända er till en annan del av forumet!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Das förädiska vän...känns som en banning närmar sig (det sista var tänkt som ett skämt, vill ni klaga kan ni vända er till en annan del av forumet!) Just det! Väggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Är det nån som vet varför tv-serier som Charmed och Buffy har fått en sådan "geek"- status i Sverige...? I USA är båda serierna väldigt populära, lite mer än väldigt faktiskt. Kan det vara för att TV4 och TV3 inte tar sitt ansvar...mer reklam för serierna, m.m...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts