Jump to content

Mina Skins...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Riktigt så enkelt e d väl inte? Ja har gjort ett skin o om jag läger in d i skins mappen i vc katalogen så kommer d inte up i skins menun i options menyn! Hur ska ja göra för att få de o funka?! :(

Jo om du har gjort en skin som har rätt propotioner så räcker det att lägga det i skinsmappen. Det här gäller bara huvudpersonen då, inte poliser och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo om du har gjort en skin som har rätt propotioner så räcker det att lägga det i skinsmappen. Det här gäller bara huvudpersonen då, inte poliser och sånt.

Hur vet ja om d e rätt propotioner? Ja har bara tagit orginalet, kopierat d o klistrat över från ett gamalt skin till detta så huvudet e på rätt plats o så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet ja om d e rätt propotioner? Ja har bara tagit orginalet, kopierat d o klistrat över från ett gamalt skin till detta så huvudet e på rätt plats o så.

Om du inte har ändrat storleken på dom olika "rutorna" eller storleken på själva bilden så är det rätt. Men är det som Sentinel och Player sa, BMP format?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte har ändrat storleken på dom olika "rutorna" eller storleken på själva bilden så är det rätt. Men är det som Sentinel och Player sa, BMP format?

hrm.. senitel

btw, när jag gorde ett skin och tog modelen i skins mappen och gorde om i bmp. det funkar inte, testa ladda ner nåt normalt skin och ändra på det istället

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...