GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Tja. Jag jobbar på en punkare som ska kunna användas i GTA3 Eller VC. Vilken gubbe den ska ersätta får man väl bestämma själv. Här är en bild, fast hela skiten försvann :'( så jag måste göra om lite. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Punkare.jpg Nån som skulle vara intresserad av en "full" version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 jag skulle gärna testa den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 Jo jag får göra en beta först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 jag !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 ojoj vad alla jobbar hårt helt plötsligt! det där gubben måste ha tagit en hel del tid att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 jag tror tyvärr inte på den, då håret kommer sticka upp genom taket på bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Hultan: Jag fuskade lite, tog och ändrade på en redan gjord modell. Men jag kanske skulle bygga den från scratch ändå.(P.S kan vi inte ha en Evil smilie, dom e coola?) Player: Jo du har nog rätt, kanska kan förkorta själva gubben. Eller finns det nån peds eller gang modell som aldrig åker bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 gjör en snubbe med Dredds annars ! både snyggt och snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 gjör en snubbe med Dredds annars ! både snyggt och snyggt. Är det en punkarfrilla, för du menar väl inte dreadlocks? Jag ska i alla fall göra en tuppkamm i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Är det en punkarfrilla, för du menar väl inte dreadlocks? Jag ska i alla fall göra en tuppkamm i stället. det var dread locks jag menade... skall testa å gjöra det sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 nej, gör en riktigt fet, kort snubbe med alldeles för liten tshirt och en sån där propellerkeps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 kan du inte göra en skinhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 kan du inte göra en skinhead Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 med bombarjacka och 14håls kängor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Ja det är möjligt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men vänta lite, är det säkert att man kan göra en ny spelare då? Tänk på alla inställningar (dummies) och animationer som behövs, spelet kanske kraschar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Tja. Jag jobbar på en punkare som ska kunna användas i GTA3 Eller VC. Vilken gubbe den ska ersätta får man väl bestämma själv. Här är en bild, fast hela skiten försvann :'( så jag måste göra om lite. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/Punkare.jpg Nån som skulle vara intresserad av en "full" version? Hur ändrar man gubbar i z-modeler jag kan inte ímportera dem!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Ja det är möjligt att göra. då hade jag blivit glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Men vänta lite, är det säkert att man kan göra en ny spelare då? Tänk på alla inställningar (dummies) och animationer som behövs, spelet kanske kraschar? Jo men jag använder en redan färdig gubbe så jag hoppas det ska funka. Mange: Det krashar för mig med på VC gubbar. Short: Jag får se sen. Det här kanske inte funkar som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2003 Det spelar nog ingen roll... Du borde testa att lägga in gubben innan du går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts