xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 NÀr jag ska starta min saved file sÄ hÀnger datorn sig. Men nÀr jag provar med en annan saved file sÄ funkar det. Vad kan det vara för fel plzz behöver lite hjÀlp. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 NÀr jag ska starta min saved file sÄ hÀnger datorn sig. Men nÀr jag provar med en annan saved file sÄ funkar det. Vad kan det vara för fel plzz behöver lite hjÀlp. har du bytt main.scm filen? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 har du bytt main.scm filen? Nu fattar jag inte :\. Jag Àr en n00b pÄ vice city Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det finns en Main.scm fil i Vicecity/data, har du Àndrat den eller laddat ner nÄn mod och bytt ut den? Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Det finns en Main.scm fil i Vicecity/data, har du Àndrat den eller laddat ner nÄn mod och bytt ut den? Nej det har jag inte. Men det Àr bara min saved file som inte funkar dom andra funkar fint fint Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ner laddat eller? sÄ var det pÄ mitt tills jag köpte orginalet... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
xobos Skrivet 14 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm.. ner laddat eller? sÄ var det pÄ mitt tills jag köpte orginalet... hmm. Vad kostar orginalet kanske springer och köper det Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 hmm. Vad kostar orginalet kanske springer och köper det ca 499 Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) pris: 418kr frakt: 29kr totalt: 449kr pÄ http://www.tvspeloteket.com/ Fast om du ska köpa det i butik sÄ kostar det vÀl 450-500:- Redigerad 14 augusti, 2003 av Curly Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Ja dĂ„ vet vi vad problemet Ă€r. KĂP! Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts