Jump to content

Multiplayer


DonDolmades
 Share

Recommended Posts

DonDolmades: GTA3 Zone skriver på sin hemsida (tysk) att de har varit i kontakt med en anställd på Take2 som skulle ha berättat det. Jag tror absolute inte GTA3 zone skulle ljuga om en sån sak, i så fall måste det ha varit den Take2 anställda som drivit med dom... Men man vet ju inte, det kanske fortfarande finns hopp :D

Btw, GTA4 kommer bli så himmla kul, längtar redan  :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag e ganska säker på att jag inte kommer sakna MP stöd

till GTA3, det kommer kanske till och med bli roligare utan. :cool:

Varför? jag ser bara till mig själv i det fallet. I GTA2 har jag till 97% bara spelat MP, och då är det jävligt sant att man missar en mycket stor del av spelet i sig    :D

Jag tror att det var många om inte alla som blev paffa när det visade sig att det inte skulle finnas MP till GTA3. I "poll" på denna sajten tror jag var det ändå ett par som röstade att dom inte skulle köpa spelet just p.g.a det. :eh:

Jag tror med säkerhet att alla som älskar GTA serien funderande och fantiserade om hur mäktigt GTA3 skulle bli med MP o allt. Det var nog en mindre bomb som slog ner när vi fick vet hur det skulle bli. Men det har nog vi alla kommit över, och vi ser nu fram emot mer än tidigare att GTA3 ska komma ut  :D  *cheers*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo i början blev man lite irriterad, men nu förstår man..

MP kom antagligen inte med pga tidsbrist, skulle dom göra ett MP system skulle inte GTA3:PC vara klart förrens mitt i sommaren (tidigast) och hur många är det som går och köper spel då?

Visst, det nuvarnade releasedatumet är inte heller så bra men bättre det än mitt i sommaren iaf. Dom kanske hade lite tid över innan spelet (som kanske redan nu har börjats produceras i tusentals exemplar) var helt klart men om dom skulle ha gjort MP då skulle det bara bli något skräp system och alla skulle säga "fan vad MP suger i GTA3". Lika bra att det blev som det blev... så kan dom börja med att utveckla GTA4 nu oxå :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, ja. Det är bra att ni försöker göra det så smärtfritt som möjligt... :D

Nej, men allvarligt talat: Om vi förutsätter att GTA3 hade kommit ut samma dag som det gör nu och att ingenting i spelet hade blivit sämre. Nog hade det blivit snäppet bättre om det fanns stöd för multiplayer?..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...