Jump to content

Gta World


fst0202
 Share

Recommended Posts

ta mig inte för en ryktesspridare nu bara :wacko:

men en kompis till mig hade läst om gta world nånstans

att det skulle bli det sista gta spelet, eller kanske var det World of Gta. iallafall så har vi en teori som bygger på det ryktet.

vi tror alltså att World Of Grand Theft Auto skulle det vara ett sista Gtaspel som R* skulle göra när datorerna tillåter det. alltså när datorerna har prestandan att klara av ett så tungt spel. det ska nämnligen innehålla alla städer som funnits i gtaserien. man är alltså en karaktär som kan åka runt i alla städer och göra uppdrag. troligtvis börjar man i liberty, sen vice city sedan san andreas (om det nu blir san andreas, betänk att R* INTE BEKRÄFTAT att det blir gta sa) osv.... men självklart med kraftigt förbättrad grafik (vi snackar om framtiden nu. kanske flera år framåt.)Hur många spel som kommer att komma ut innan world of gta, de....vette katten. men det ska täcka ganska många olika miljöer, iallafall i amerika. troligen också europa, kanske en stad i norden? :wacko:, eller medelhavsklimat. men det liknar väl vice city? eller?

iallafall så är det vår teori. eller mest min faktiskt!! vad tror ni??

Det låter ganska fint med Grand Theft Auto: World Of GTA. eller hur. tänk när man är i sanandreas. då kanske man får lust att besöka libery och slåss med colombianerna, eller grilla lite militärer i vice city. Jag hoppas på world of gta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...