Jump to content

Filmer själv????


Zhat
 Share

Recommended Posts

Tja... Jag har tänkt att göra "Grosebo filmer( liknande southpark )" men vad ska jag ha för program... detta kanske inte tillhör gta men jag gör kanske vice city filmer oxå snart... är det för svårt för en elva åring som jag elle?? Snälla hjälp mig nån... :'( :'( :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja... Jag har tänkt att göra "Grosebo filmer( liknande southpark )" men vad ska jag ha för program... detta kanske inte tillhör gta men jag gör kanske vice city filmer oxå snart... är det för svårt för en elva åring som jag elle?? Snälla hjälp mig nån... :'( :'( ;)

hmm.. först måste du nog kolla upp lite info om det hela.. Hur gör dem southpark filmerna? det är ju antagligen någon som tecknar.. då måste köpa in massor av material..det är ju svåra saker att göra en tecknad film.. men vill du göra den i 3d då kan du använda ett vanligt 3d program.. rekomenderar dig lightwave. men det är inte heller lätt. Du får börja redan nu att läsa tutorials, titta på VTMs ( video training) och kanske läs nån bok

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) nej... jag var inne på southparkstudios.com och där stod det att dom ha gjort dom på vanligt skriv program... jag har gjort två gubbar hur lätt som helst som ser ut som dom nästan... kan man lägga in en bild på movie maker sen massa andra som en filmrulle och sen gör det till en film... ska skaffa bättre hårdisk och mer minne innan jag sätter igång... elle pappa ska fixa hårdisk och minne... det är skitlätt...men hur jag ska göra vc filmer har jag ingen aning om hur jag ska göra...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...