Jump to content

Frågor


BTBoresund
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte om det finns nån sån här Topic, men jag tänkte att man kunde ställa frågor om olika problem man har med Vice City här, och att någon svarar som kan. På så vis kan man ju samla alla frågor här istället för att skapa en massa trådar som bara blir jobbigt att titta igenom!

Och jag börjar men en fråga.

Min nya dator är en,

Dell pentiumIIII

2000mhz

512mb ram

120gig Hårdisk

geforce4

och allt funkar perfect.

och idag provade jag att installera Vice på min gammla dator som är en,

Hp AMD duron på

800mhz

128mb ram

20gig Hårdisk

geforce2

och allt funkar nästan perfect, förutom att det hackar när det händer mycket i spelet, såsom rengn,krockar och skjuter mm.

Vet någon vad man kan göra åt det, jag vill inte uppdatera datorn mad någon hårdvara.

Tack på förhand någon. :(

MVH BTB :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en annan fråga..

Vad är det för skillnad på "drug-deals made" och "'ice-cream' sold" som man ser i status.. är inte båda för glass-bilen? Vad är det för lönt med att ha två rubriker för samma sak? (om det nu är så)

En av dom e för hur många man gjort på rad... vet inte vilken... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det finns nån sån här Topic, men jag tänkte att man kunde ställa frågor om olika problem man har med Vice City här, och att någon svarar som kan. På så vis kan man ju samla alla frågor här istället för att skapa en massa trådar som bara blir jobbigt att titta igenom!

Och jag börjar men en fråga.

Min nya dator är en,

Dell pentiumIIII

2000mhz

512mb ram

120gig Hårdisk

geforce4

och allt funkar perfect.

och idag provade jag att installera Vice på min gammla dator som är en,

Hp AMD duron på

800mhz

128mb ram

20gig Hårdisk

geforce2

och allt funkar nästan perfect, förutom att det hackar när det händer mycket i spelet, såsom rengn,krockar och skjuter mm.

Vet någon vad man kan göra åt det, jag vill inte uppdatera datorn mad någon hårdvara.

Tack på förhand någon. :rolleyes:

MVH BTB :rolleyes:

Varför installerar du det på din gammla data när du redan har det på din vanliga data?? (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det finns nån sån här Topic, men jag tänkte att man kunde ställa frågor om olika problem man har med Vice City här, och att någon svarar som kan. På så vis kan man ju samla alla frågor här istället för att skapa en massa trådar som bara blir jobbigt att titta igenom!

Och jag börjar men en fråga.

Min nya dator är en,

Dell pentiumIIII

2000mhz

512mb ram

120gig Hårdisk

geforce4

och allt funkar perfect.

och idag provade jag att installera Vice på min gammla dator som är en,

Hp AMD duron på

800mhz

128mb ram

20gig Hårdisk

geforce2

och allt funkar nästan perfect, förutom att det hackar när det händer mycket i spelet, såsom rengn,krockar och skjuter mm.

Vet någon vad man kan göra åt det, jag vill inte uppdatera datorn mad någon hårdvara.

Tack på förhand någon. :rolleyes:

MVH BTB :rolleyes:

Du har för lite ram på den gammla datorn (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en annan fråga..

Vad är det för skillnad på "drug-deals made" och "'ice-cream' sold" som man ser i status.. är inte båda för glass-bilen? Vad är det för lönt med att ha två rubriker för samma sak? (om det nu är så)

Drug-deals är ju knark-lagningar! Det betyder åtminstånde det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...