Jump to content

satans jävla!!


Joey
 Share

Recommended Posts

kommer hem från Sala kl.15,00...parkerar opeln vid våran rabatt...käkar...går ut med sprayflaska å 240 nycklar...farsan ropar på mig att jag måste komma å fixa bildskärmen på dator...när jag mekkade med datorn störtar min morsa in gråtande å skriker OPEL e helt förstörd!! :'(

kutar ut å där står min farsa...Vindrutan e sönderslagen..motorhuven e helt förrstörd lika så höger skärm :'( :'( det hade kommit in vit bil inkörande på grusvägen..kört förbi..vänt vid grannen å kommit tibax...den hade förtejpade reg.plåtar...kliver ur bilen med ett verktyg...vet ej riktig vad för nått...kutar fram till våran OPEL å börjar banka...min farsa rusar ut å bilen börnar iväg...det va en tjej (knarkare) som hade slagit sönder bilen...farsan rusar in å ringer polisen som kommer kl.20,00...

polisen tar uppgifter om tjejen å så...vi tror att denna tjej e flickvän till en knarkare som vi satte dit förra december...hon skulle väl hämnas på nått sätt...bilen e iaf förstörd :'( försäkringen täcker skadorna men ändå!! :D vi har haft bilen i 3-4 veckor å nu händer detta! B) 240:in är inte i körbart skick presic....bilder på skadogörelsen kommmer!! ska framkalla fotona i morrn ir nått...

om knarkaren går på 240:in så e det jag som jävlas tebax!

Hade inte jag gått in när farsan ropa så hade jag skuttat in i 240:in å kört efter tjejen...hade fan slagit henne till döds...polisen letar efter denna tjej nu...

satans jävla knarkare!! B):(B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min farsa hittade en plånka som låg brevid våran förra bil (460)...sedan såg han att bensinluckan var uppbruten...rusar in ringer snuten å dom kommer...dom haffade en kille å han satt i häkte ett tag...vi tror att tjejen e hans flickvän å hon vill hämnas...

eller så e nån avundsjuk på min farsa som e populär inom politiken...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var opeln ny och dyr eller. Viket Cp förstör bilar tur att det inte va en BMW eller nån sport bil för en miljon.

Jävlar vad gring jag skulle vara om nån slog sönder min bil skulle DÖD han värt och sita i fängelse för. Om det är en bil för en miljon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var opeln ny och dyr eller. Viket Cp förstör bilar tur att det inte va en BMW eller nån sport bil för en miljon.

Jävlar vad gring jag skulle vara om nån slog sönder min bil skulle DÖD han värt och sita i fängelse för. Om det är en bil för en miljon

OPELn e ganska ny å det e lila/blå mettalic lack på den B):(B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var opeln ny och dyr eller. Viket Cp förstör bilar tur att det inte va en BMW eller nån sport bil för en miljon.

Jävlar vad gring jag skulle vara om nån slog sönder min bil skulle DÖD han värt och sita i fängelse för. Om det är en bil för en miljon

spelar ingen roll!! allt går på försäkring

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min farsa hittade en plånka som låg brevid våran förra bil (460)...sedan såg han att bensinluckan var uppbruten...rusar in ringer snuten å dom kommer...dom haffade en kille å han satt i häkte ett tag...vi tror att tjejen e hans flickvän å hon vill hämnas...

eller så e nån avundsjuk på min farsa som e populär inom politiken...

Vad är det för knarkare ni har satt fast då? och hur?

Är din farsa en "högt uppsatt" politiker eller (typ kommunalråd)?

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...