Jump to content

konstiga saker


SAAB
 Share

Recommended Posts

jag va ute och lekte lite...då såg ja en taxi utan taxiskylt på taket...ja tog den förstås...ser ut som en vanlig bil...

sen en gång när ja va i ett p hus högt upp...och hade snuten efter mig...då vart ja aresterad utan att nån snut va där...har nån annan vart me om liknande saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag va ute och lekte lite...då såg ja en taxi utan taxiskylt på taket...ja tog den förstås...ser ut som en vanlig bil...

sen en gång när ja va i ett p hus högt upp...och hade snuten efter mig...då vart ja aresterad utan att nån snut va där...har nån annan vart me om liknande saker?

Jag blev tagen av poliserna fast att jag satt i bilen och körde. Jag körde sakta men de brukar ju dra ut en? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej dom drar inte ut en jämt. Dom bara drar upp dörren och så e man busted.

Men han polisen öppnade inte dörren man såg från sidan och det såg ut som att tommy bara satt och körde helt vanligt fast det stod busted och så hamnade jag på polisstationen. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde förut runt i Haiternas område.

Gjorde en snygg köring som förtjänades att se i repris.

I reprisen såg jag att jag att under en sladd hade en fotgängare blivit träffad av bilens bakre parti, men det mystiska är, att fotgängaren i fråga, flyger mot skärmen, sväller upp som en ballong, på mindre än en halv sekund, sen försvann den ur min syn. Kollade flera gånger, men samma sak hände.

En annan sak var när jag köpte sunshine autos. Hade parkerat bilden framför nerfarten till garagen. När jag stod och snackade med den förre ägaren, kommer en anann bil, kör rakt igenom min, och ner i garaget.

Och när min pappa körde ett uppdrag för Ken Rosenberg (ni vet när man ska hämta kostymen innan uppdragets början) misslyckades han första gången. Gick in till ken igen. han ber han hämta kostymen han redan bär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit busted en gång och hamnat utanför portarna på memorial stadium, med alla vapen och allt i behåll.

Jag har även drunknat en gång och hamnat utanför memorial stadium med alla vapen i behåll :(

Sen har jag sett Bf Injection åka omring två meter upp i luften, ingen annan bil har gjort det, men ibland åker Bf Injection uppe i luften..

Och om man har poliser efter sig och kör till spray-stället vid flygplatsen (när man kommer från flygplatsen svänger man höger mot hamnen så finns där ett spray-ställe lite längre ner på den gatan), så precis när man skall köra förbi spray-shoppen (man behöver göra en vänstersväng för att köra in i den) så flyger det en polisbil ut från taket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit busted en gång och hamnat utanför portarna på memorial stadium, med alla vapen och allt i behåll.

Jag har även drunknat en gång och hamnat utanför memorial stadium med alla vapen i behåll :(

Sen har jag sett Bf Injection åka omring två meter upp i luften, ingen annan bil har gjort det, men ibland åker Bf Injection uppe i luften..

Och om man har poliser efter sig och kör till spray-stället vid flygplatsen (när man kommer från flygplatsen svänger man höger mot hamnen så finns där ett spray-ställe lite längre ner på den gatan), så precis när man skall köra förbi spray-shoppen (man behöver göra en vänstersväng för att köra in i den) så flyger det en polisbil ut från taket.

jag vett het är så att man ex. dör inne i stadiun så kommer man dit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej nu börjar det hända saker.

Jag körde ett uppdrag för Tryckeriet.

Skulle döda några maffiakillar som åkte runt på crossar. Hade tagit dem 2 första, och skulle ta itu med den sista. Och vad händer? Helt utan förvarning har jag klarat uppdraget. Blev dem överkörda av en lastbil eller?

Och så sista uppdraget. Jag antar att det ska vara svårt att döda lance. Men klarar man 3 rpg:s i facet?

Och SOnny då. Jag sköt han i huvudet. SPrang in i ett rum för att kolla statusen över mina vapen och så. Då avled han. 20 sek senare. Snacka om trögdödad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...