Jump to content

U-båten


Foo
 Share

Recommended Posts

om ni kommer ihåg de där två som sa att de hade kommit in i U-båten och att det fanns någon text där det stod något på ryska. Senare sa han att han hade råkat ställa in språket på ryska. På min Europeiska verision går det inte att ställa in språket till ryska, så altså måste han ha haft den amerikanska verisionen. på den finns det ju också andra saker som inte finns i den europeiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää Tommy kan inte prata ryska men texten där det stod någonting kanske går att ändra. På min verision går det att ändra till lite olika språk. och föresten var det PS2 verisionen han hade så man väljer inte installationsspråk. Det är den enda teori jag kan komma på. om de nu inte ljög.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nää Tommy kan inte prata ryska men texten där det stod någonting kanske går att ändra. På min verision går det att ändra till lite olika språk. och föresten var det PS2 verisionen han hade så man väljer inte installationsspråk. Det är den enda teori jag kan komma på. om de nu inte ljög.

"De" var samma person såvitt jag vet. Och dessutom har "de" ljugit om flera saker, som t.ex. att en hora ringer till Tommy så man måste vara laglig, att det finns en "Light"-version av Vice City där man inte kan döda folk och Pole Postion inte finns med, sen så var det kanske fler saker men det kommer jag inte på nu. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...