Jump to content

Wolfenstein: emeny territory


Pain To ThE MaX
 Share

Recommended Posts

Vad går spelet ut på?

Det är andra wärldskriget. Du ska döda motståndarna. Man kan vara olika klassar (medic, engineer, soldier, sniper m.m.) Det är multiplayer om jag inte redan har skrivit det. Det är lite quake känsla men det är underhållande som bara den. Man kan samla eXPerience och bli bättre på t.ex. sniper. Det är stora banor. ladda ner det...det är kul. Mina systemkrav (minium): 600mhz, 128mb RAM Geforce 2+ eller ati 9000+ 32 mb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är andra wärldskriget. Du ska döda motståndarna. Man kan vara olika klassar (medic, engineer, soldier, sniper m.m.) Det är multiplayer om jag inte redan har skrivit det. Det är lite quake känsla men det är underhållande som bara den. Man kan samla eXPerience och bli bättre på t.ex. sniper. Det är stora banor. ladda ner det...det är kul. Mina systemkrav (minium): 600mhz, 128mb RAM Geforce 2+ eller ati 9000+ 32 mb.

Kan du ge en länk till nerladdnings sidan :D ?

Sen så stavas det: världskriget inget w. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar stor roll om han inte vet hur man stavar världskrig, är väl bättre att jag berättar för han än att han går runt och tror att det stavas med w.

Men komigen jag RÅKADE skriva med W. Jag vet att det stavas med V. Men ibland bryr jag mig inte utan bara skriver snabbt. Samma sak är det med åäö. Jag brukar tro att jag spelar spel och skriver e istället för ä o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

uppdraget för dom allierade är att spraänga en så kallad fueldump(som ingen har nämt)tyskarna skyddar sin bas med att bygga murar lägga minor och sånt(man kan bygga:))sen finns det lite sidouppdrag...som att bygga en bro så pansarvagnen kan komma över eller typ footbridge ellercommand post....jag var rankad 80 förut på vanliga rtcw:)...jag har snyggaste namnet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...