Jump to content

Hmm va fan har jag gjort????


STATUS
 Share

Recommended Posts

Någon som vet varför militären kommer och dödar mig baför man går på gräsmattan bredvid derras bas? Jag gick bara på den i 5 sek, ca 20 meter ifrån basen och när jag vänder på mig igen kom dom i rasande fart och sköt mig till döds. Varför? För att jag gick på gräsmattan eller? Eller äger dom den me? Isåfall skriv en skylt hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAAB Lover Posted on May 29 2003, 21:10

--------------------------------------------------------------------------------

egentligen...varför ska du dit? pansarvagnen finns där från 90 hp tror ja...och huntern efter 100 eller storyn... 

Man kan faktiskt få huntern helt uttan att göra ett enda uppdrag >_<.::här::.

//marcus (xbox)

Redigerad av xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet varför militären kommer och dödar mig baför man går på gräsmattan bredvid derras bas? Jag gick bara på den i 5 sek, ca 20 meter ifrån basen och när jag vänder på mig igen kom dom i rasande fart och sköt mig till döds. Varför? För att jag gick på gräsmattan eller? Eller äger dom den me? Isåfall skriv en skylt hehe.

Dom är förbannade på dig för att du har dödat en militär (eller flera) i ett uppdrag och snott en pansarvagn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men du CptHowdy. Jag hade inte gjort det uppdraget då. Nu har jag gjort det. Men inte då.

Och du SAAB Lover. Jag gick inte dit för att sno en pansarvagn. Jag gick ju bara ut på gräset. Jag va aldrig inne i militär skiten. Prova med att läsa ALLT nästa gång så slipper det bli missförstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...