Jump to content

GTA: Black City


LunCh
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort en liten mod som heter GTA: Blaque City. Just nu så är den väldigt liten men kommer nog att bi störe. Just nu så är det bilarna som är svarta mer kommer.

Story

Ett virus har spridt sig över Vice City, viruset har just nu har bara fordona blivit smitade. Man tror viruset kan på verka folk men ingen vet än

Bra story va :ermm:

Ladda ner här

Jag vill gärna ha komentarer om moden

Edit Bytt namn till GTA: Blaque City mycket tuffare

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en liten mod som heter GTA: Blaque City. Just nu så är den väldigt liten men kommer nog att bi störe. Just nu så är det bilarna som är svarta mer kommer.

Story

Ett virus har spridt sig över Vice City, viruset har just nu har bara bilarna blivit smitade. Man tror viruset kan på verka folk men ingen vet än

Bra story va :ermm:

Ladda ner här

Jag vill gärna ha komentarer om moden

Edit Bytt namn till GTA: Blaque City mycket tuffare

fett får jag vara med i den? snääääälla :'(

fin story! jag kan göra gubbarna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Är det nån som tycker det är bra om det är en tjock dimma på moden

EDIT har redan gjort tjock dimma så det får va men ni behöver inte installera den filen om ni inte villa ha dimma bara lite mer saker så ska jag ladda upp en liten test version. Eller vad säger du skribb?

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är en idé....

Då behöver vi nån som kan koda om main.scm...och nån som kan göra uppdrag... och nån som kan göra en enda volvo 240 av äkta guld! detta kunde ju bli en hel (kort) story För Gtasajten Mod typ..

Uppdrag 1. Tommy landar i Vice City, ta honom till hotellet

Uppdrag 2. En man har tillgång till koder som kan skrivas in i Invision board så att man får ett super forum! DÖDA HONOM!

Uppdrag 3. Joey ringer till tommy och informerar att det finns EN volvo 240 av äkta guld i Downtown, Sno den och kör den ombord på ett fartyg som kör den till sverige

Uppdrag 4. Kent paul ger dig en RC med bomb som du ska flyga och spränga Banken

Uppdrag 5. Cubanerna håller Hultan ( :) ) som gisslan i en bunker befria honom

Uppdrag 6. Blaque ringer och talar om att du ska sätta hultan på ett flyg till sverige, skynda dig innan cubanerna bombar Airport

Uppdrag 7. GtaSajten behöver bättre webbhotell ^_^ Råna SuperStorage... men ack du blir busted.....

Uppdrag 8. (Fas 1) Poliserna frisläpper dig och du får veta att en man har fått tag i Gtasajten (Och forumets) uppgifter! HJÄLP! Och du har inget vapen för det har polisen tagit, nu måste du slåss opeväpnat mot mannen... (Fas 2) Stick till airport och flyg till sverige, men skynda på ...du har 5minuter på dig och du har 6 i Wanted level.............

Visst skulle de va coolt om vi gjorde så :lol:

MItt motto är:

Det GÅR men det är SVÅRT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...