Jump to content

problem med img tool


DYos
 Share

Recommended Posts

vad heter den då?... och jag får runtime error med txd programet till vc, vet i fan varför

fan va skumt.. kan kanske va att du tankat 2 olika disk's.. för ja antar att de e wares ;P alltså, från två olika länder eller ngt.. min va tydligen fransk.. båda två. hm... men om man bara tänker logiskt å inte gör de för komplicerat när man funderar på va som kan va fel så brukar man komma på de efter några timmar.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej, funkar inte... och mitt sista bevis på att jag vet hur man byter bilar försvan när jag instalerade om datorn i för några dar sen

heh.. du behöver inte bevisa ngt alls.. lessen för din skull.. vet hur jävla irriterande när man vet att de ska fungera, man själv gör rätt när saken man ska ändra inte vill ändra på sej. sånt suger hårt. :wub:

om du orkar å så kan du ju testa å ladda ner 2 helt nya spel filer.. ja va tvungen att göra de.. min B va helt cepe från början. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

heh.. du behöver inte bevisa ngt alls.. lessen för din skull.. vet hur jävla irriterande när man vet att de ska fungera, man själv gör rätt när saken man ska ändra inte vill ändra på sej. sånt suger hårt. <_<

om du orkar å så kan du ju testa å ladda ner 2 helt nya spel filer.. ja va tvungen att göra de.. min B va helt cepe från början. ;)

:)-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...