Vice. Skrivet torsdag 21:04 Rapportera Share Skrivet torsdag 21:04 Hej. nån som spelar fortnite och är sugen på ATG spela ihop? jag har vice_c som psnid och vice.c som Epic lägg gärna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet torsdag 23:11 Rapportera Share Skrivet torsdag 23:11 Jag har lagt onlinespel på hyllan ett tag framöver, det är bäst så för mina rutiner och min backlog. Kanske skulle gå så långt som att säga för min hälsa. Jag lät mitt PS+ gå ut i november och det har varit ganska skönt att vara utan det, faktiskt. Jag vet att Fortnite är gratis att spela, men jag provade 30 sekunder nån gång för flera år sen och förstod att det här inte är nåt för mig. Det var kul att spela Helldivers 2 med dig däremot, tack för troféinsatsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet fredag 04:21 Skapat av Rapportera Share Skrivet fredag 04:21 5 timmar sedan, Henkibojj skrev: Jag har lagt onlinespel på hyllan ett tag framöver, det är bäst så för mina rutiner och min backlog. Kanske skulle gå så långt som att säga för min hälsa. Jag lät mitt PS+ gå ut i november och det har varit ganska skönt att vara utan det, faktiskt. Jag vet att Fortnite är gratis att spela, men jag provade 30 sekunder nån gång för flera år sen och förstod att det här inte är nåt för mig. Det var kul att spela Helldivers 2 med dig däremot, tack för troféinsatsen! Ja det var kul. skulle du ändra dig så säg till. Fortnite är betydligt roligare nu än för ett par år sedan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts