Jump to content

Fortnite

Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag har lagt onlinespel på hyllan ett tag framöver, det är bäst så för mina rutiner och min backlog. Kanske skulle gå så långt som att säga för min hälsa. Jag lät mitt PS+ gå ut i november och det har varit ganska skönt att vara utan det, faktiskt.

Jag vet att Fortnite är gratis att spela, men jag provade 30 sekunder nån gång för flera år sen och förstod att det här inte är nåt för mig.

Det var kul att spela Helldivers 2 med dig däremot, tack för troféinsatsen! ^_^ 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Jag har lagt onlinespel på hyllan ett tag framöver, det är bäst så för mina rutiner och min backlog. Kanske skulle gå så långt som att säga för min hälsa. Jag lät mitt PS+ gå ut i november och det har varit ganska skönt att vara utan det, faktiskt.

Jag vet att Fortnite är gratis att spela, men jag provade 30 sekunder nån gång för flera år sen och förstod att det här inte är nåt för mig.

Det var kul att spela Helldivers 2 med dig däremot, tack för troféinsatsen! ^_^ 

Ja det var kul. 
skulle du ändra dig så säg till. Fortnite är betydligt roligare nu än för ett par år sedan 

• Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor