Jump to content

sjukt


walen
 Share

Recommended Posts

jag fick detta sjuka medellande alldeles nyss av min kompis på icq nån som har fått nått liknande ?? vem fan skapar sånna medellanden

helt sjukt...

mitt namn är jenna..... jag är 7 år gammal med svart hår och röda ögon. jag har ingen näsa eller några öron... jag är död. om du inte skickar detta till 15 personer inom 5 minuter dyker jag upp inatt vid din säng med en kniv och dödar dig. detta är inget skämt

-_-:D;):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fick detta sjuka medellande alldeles nyss av min kompis på icq nån som har fått nått liknande ?? vem fan skapar sånna medellanden

helt sjukt...

mitt namn är jenna..... jag är 7 år gammal med svart hår och röda ögon. jag har ingen näsa eller några öron... jag är död. om du inte skickar detta till 15 personer inom 5 minuter dyker jag upp inatt vid din säng med en kniv och dödar dig. detta är inget skämt

-_-:D;):lol:

:lol: LoL jag har också fått ett sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man först kollar på en Dockan-film och sedan får ett sånt meddelande precis innan man går och lägger sig blir man nog hyfsat skraj..! -_-

Hahaha... syftar du på den där dock filmen när dockan sg ut som en lärare och terroriserade nån liten bråkstake som sen blev snäll? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha... syftar du på den där dock filmen när dockan sg ut som en lärare och terroriserade nån liten bråkstake som sen blev snäll? ;)

Nja, jag vet inte vad du menar. Men 'Den onda dockan' är ju en klassisk skräckfilm där en mördare för över sin själ till en docka med hjälp av en Voodoo ritual. Senare köper en mamma den nu onda dockan som en present till sin son... -_-

Det har kommit flera uppföljare till den senare. Här är fodralet för 'Den onda dockan 3':

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag vet inte vad du menar. Men 'Den onda dockan' är ju en klassisk skräckfilm där en mördare för över sin själ till en docka med hjälp av en Voodoo ritual. Senare köper en mamma den nu onda dockan som en present till sin son... -_-

Det har kommit flera uppföljare till den senare. Här är fodralet för 'Den onda dockan 3':

Hmm... måste finnas flera filmer där dem använder dockor som blir onda med hjälp av Vodoo :lol: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...