Jump to content

VC till PS2 el PC????


STATUS
 Share

Recommended Posts

Ja jag va hemma hos syrran och testade VC på hennes killes PS2. Och jag kan säga såhär att det ända som är bra med att spela VC på PS2 är att man kan sitta i soffan. Så jag funderat på att köpa en 41" till min dator och sätta in den i vardagsrummet. Så har man datan där inne istället. Någon som vet ett bra ställe att köpa en 41"? Skärm nu ingen vanlig tv.

Och finns VC ute på den amrikanska marknaden än så kanske man kan beställa den för jag orkar inte vänta tills den kommer hit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo kom på en annan sak som hände medans jag spelade. Jag gjorde som jag brukade körde över lite folk och så och självklart får jag en del snutar efter mig. Men va händer sen jo jag kommer upp mot ett berg och en snutbil kommer och kör in i sidan på mig vilket gör att jag rullar runt. men då händer det, den krachar. Och bilden är totalt stilla. Jag kan inte göra något det ända man hör som "går" är ljudet av serener och snutar som snackar. Ja det blev tydligen för mycket för den. Hahaha

Ja att en tv-konsol krachar har jag aldrig varit med om, men okey den är ju byggd av Sony så va ska man förvänta sig. Jävla Sony.

Om någon känner dom där nere i Japano-landet så be dom komma med något bättre nästa gång så kanske jag köper skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jmc:

1 - SONY är inte sådär jättejapanskt längre.. + att de har de bästa konsolerna på marknaden..

2 - Du kan leta länge efter en 41" dataskärm eftersom det inte finns..

3 - Det finns inga berg i VC..

3 - Du kan kanske försöka att gnälla lite mindre..?

Snobben:

SONY har ensamrätt på sina egna spel precis som Microsoft har ensamrätt på de flesta av sina spel, nu efter att Xbox lanserats..

:mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du Tigerr

1 - Nä det är säckert sant.

2 - jo jag vet för min kompis har en från just Sony den gick på 80.000kr något jag inte vill ge ut utan tänke mig något billigare typ. Men det kallas inte för tv utan mer åt skärm hållet. Så det så.

3 - Ja nu mennade jag inget mega berg utan mer en lite större sten.

3 - Näää varför då. Om man inte frågar/gnäller så får man inget veta/ändrat.

Ja jag måste hålla me Snobben där, Take2 hade fått mer spel sålda om alla konsoler fått vice city.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...