Jump to content

Mafia 2


J-coop
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker inte att dom ska göra en uppföljare.. Jo, dom kan göra en. På villkoret att dom inte gör det enbart för att tjäna pengar. Handlingen ska i så fall vara lika bra som i ettan. Villinte att det ska bli ett stort fiasko. Det är somRockstar teamet säger om att göra en gta film

"A bad movie would damage our game"

Samma sakmeddåliga uppföljare... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju använda mellanslag någon gång tack, men jag håller med att om dom ska göra en till Mafia så ska det vara en bra story inte bara för att tjäna pengar.Men om det skulle vara Tommys barn som ska hämnas så måste det ju vara på 50-60 kanske till och med 70-taletoch det vet jag inte om det skulle vara så roligt.

;):):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju använda mellanslag någon gång tack, men jag håller med att om dom ska göra en till Mafia så ska det vara en bra story inte bara för att tjäna pengar.Men om det skulle vara Tommys barn som ska hämnas så måste det ju vara på 50-60 kanske till och med 70-taletoch det vet jag inte om det skulle vara så roligt.

:D:):ermm:

Sorry, bara det att vår mellanslag tangent är seg, ska anstränga mig när det gäller mellanslag... :D

Jag tycker att man ska anstränga sej mer på friheten i spelet än vad dom gjorde tidigare. Typ attman kan gå in i vissa hus, som i vc. Det ultimata skulle ju vara omman kunde ta gisslan :lol::D !!!

Men handlingen måste ju fortfarande varra bra... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...