Jump to content

Laddare till MacBook Pro 2011


Tweak
 Share

Recommended Posts

Hejhej,

Tänkte köpa ny Mac-laddare. http://www.itsajten....65A-L-kontakt-2 och https://fyndiq.se/pr...atadapter-for-m är de billigaste jag hittat hittills men verkar vara lite si och så med åtminstone IT-sajten. Hittar ni något billigare? Är det lugnt att köpa från IT-sajten? Enligt SweClockers har en hel del piratkopierat och andra oegentligheter. Vad är Fyndiq för sida?

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

itsajtens ska du verkligen passa dig för, men Fyndiqs ser ju åtminstone ut som en originalladdare (vilket de å andra sidan då borde nämna). Med tanke på att en originalladdare kostar 750 kronor (både på Apple och Mediamarkt t.ex.) så låter det lite shady. Om jag vore i din sits så skulle jag köpa en beggad originalladdare om du nu vill spara cash.

edit. Se för övrigt till att du köper rätt effekt och rätt version av MagSafe.

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

itsajtens ska du verkligen passa dig för, men Fyndiqs ser ju åtminstone ut som en originalladdare (vilket de å andra sidan då borde nämna). Med tanke på att en originalladdare kostar 750 kronor (både på Apple och Mediamarkt t.ex.) så låter det lite shady. Om jag vore i din sits så skulle jag köpa en beggad originalladdare om du nu vill spara cash.

edit. Se för övrigt till att du köper rätt effekt och rätt version av MagSafe.

Ah, tusen tack. Grejen är att min gamla laddare funkar, det är bara att plasthöljet runt den har gått sönder vilket gör att själva metalltrådarna syns. Det är inte i någon av ändarna utan i mitten av sladden. Kanske finns någon billig hemmalösning? Eltejp? Eller kan man be någon elektronikaffär laga det? Jag är mest orolig för eventuell brandrisk och rätt osugen på att hosta upp 7-800.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min länk

Jag köpte en ny laddare av den här snubben! Den fungerar super. Han ger tre månaders garanti. Cyklade dit och plockade upp den - allt var perfekt. Du bor i Göteborg, visst?

edit. Oj, vad konstigt det ser ut när det står "Min länk". Men det är ganska gulligt, så det får stå kvar. Det är en blocketannons.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min länk

Jag köpte en ny laddare av den här snubben! Den fungerar super. Han ger tre månaders garanti. Cyklade dit och plockade upp den - allt var perfekt. Du bor i Göteborg, visst?

edit. Oj, vad konstigt det ser ut när det står "Min länk". Men det är ganska gulligt, så det får stå kvar. Det är en blocketannons.

Hehe, smsade honom igår! Inget svar ännu dock. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...