Jump to content

Försvinnande pengar i GTA Online


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Så, jag tyckte att det var väldigt svårt att tjäna pengar i GTA Online, men visst, nöter man så har man till slut grindat ihop tillräckligt för att köpa ett garage eller liknande, trodde jag..

Det går grymt sakta och jag känner hela tiden att jag går två steg fram, och halkar ett bakåt.

Jag bestämde mig därför igår kväll att ta en bild med mobilen för att anteckna innan jag slutuar, exakt 34622 dollar.

Idag när jag körde igång spelet så hade jag bara 28 720 dollar.

Mycket riktigt hade jag inte inbillat mig, för något är det ju som snor mina pengar. Jag har upplevt att det här hänt många gånger om, men aldrig uppmärksammat mig på det desto mer.

Någon annan som upplevt det här, eller har jag börjat spendera pengar i sömnen?..

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får mer välbetalande uppdrag senare. Finns vissa uppdrag som kan göra under 5 minuter där du får 9.000, finns ett du kan göra under 10 minuter där du får 10.000 och finns ett man kan göra under 10-15 minuter där du får 25.000.

Sen kan man ju direkt starta om uppdraget och farma på det sättet, men det lär nog fixas snart i en patch (även om jag hoppas att det kommer att gå att köra om ett uppdrag åtminstone 3 gånger i rad).

Att pengar, karaktärer och stats tappas är ju rejält tråkigt men Rockstar känner till problemet och jobbar stenhårt för att fixa det, samt funderar på ett sätt att be om ursäkt (alltså kanske lite GTA$ och / eller rep).

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-characters-rank-items-apartments-and-or-in-game-money-in-GTA-Online

Hoppas det ordnar sig så fort som möjligt.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...