Jump to content

Vart kommer det här klippet ifrån?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ja,jo jag såg det med när jag hittade det andra klippet. Men Amerikans, brittisk version, finna bara en(?) säsong, avsnitt?

Känner du inte igen Chris Hansen?

Jag är inte ens säker på om jag förstår varför du är förvirrad. Men här kommer en förklaring på hur man hittar info som redan är framlagd åt en:

Först och främst går man till http://www.google.se och skriver in "To Catch a Predator".

Det första du kommer se, om du läser uppifrån och ned, är en wikipedialänk som handlar om serien. Där får du snabbt svar på att det är en amerikansk TV-serie.

To Catch a Predator is an American reality television[...]

Fast sedan krävdes det aningen mer grävande än vad gemene man orkar med, så jag säger bara att avsnittet är: Fort Myers, Florida.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner du inte igen Chris Hansen?

Jag är inte ens säker på om jag förstår varför du är förvirrad. Men här kommer en förklaring på hur man hittar info som redan är framlagd åt en:

Först och främst går man till http://www.google.se och skriver in "To Catch a Predator".

Det första du kommer se, om du läser uppifrån och ned, är en wikipedialänk som handlar om serien. Där får du snabbt svar på att det är en amerikansk TV-serie.

Fast sedan krävdes det aningen mer grävande än vad gemene man orkar med, så jag säger bara att avsnittet är: Fort Myers, Florida.

Ah toppen så avsnitten är Fort Myers, Florida. jag hittade bara ett avsnitt på 45 minuter där han inte var med. Googlar på Fort Myers, Florida. Tack tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...