Jump to content

Star Trek Online


Renard
 Share

Recommended Posts

Någon annan här på forumet som spelar Star Trek Online? Brukar inte gilla f2p, men det här är faktiskt riktigt underhållande. Att kunna utforska hela Vintergatan är ju rätt imponerande. Jag får lite Freelancer-vibbar av striderna i rymden. Frågan är hur länge det håller? Är inger superfan av Star Trek. Men hitills är det faktiskt kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med. Det är förvånande kul att spela. En liten rättelse, bara. Man spelar inte över hela Vintergatan. Bara en liten del. :) Fast det är svårt att veta om man inte känner till serien så bra.

Jo, jag är inte så där jätteinsatt i Star Treks lore :rolleyes:

Vad nickar du? Själv är jag "thebaphometson" alltså The Baphomet Son utan mellanrum :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontonamnet ska man ju hålla hemligt, stod där ju. :P Men jag heter Patrick Crusader i spelet och kallas Cruz. Kapten på USS Crusader. :D

Vilken tur då att jag råkade dela med mig av namnet på min karaktär. Tycker det är lite virrigt med dels ett kontonamn, dels ett karaktärsnamn, samt ett "namn" på karaktären innuti själva spelvärlden. Så om jag vill adda dig till min friendlist ska jag alltså söka efter Patrick Crusader?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...