Jump to content

A serbian film


Vice.
 Share

Recommended Posts

Du borde se filmen så du vet avd du snackar om.

och du kanske borde tänka lite längre än näsan räcker. Jag snackar ju inte bara om hur själva scenen ter sig (även om den i sig och helt enkelt hela filmen är rätt efterbliven och fullständigt meningslös oavsett hur man vinklar det) utan att det är ett vrickat sätt att förmedla någonting som ändå är ganska relevant.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och du kanske borde tänka lite längre än näsan räcker. Jag snackar ju inte bara om hur själva scenen ter sig (även om den i sig och helt enkelt hela filmen är rätt efterbliven och fullständigt meningslös oavsett hur man vinklar det) utan att det är ett vrickat sätt att förmedla någonting som ändå är ganska relevant.

Jag visste att mitt inlägg kunde tolkas som om jag var lite smått otrevlig.

Det var inte min mening, hade jag sagt det irl så hade du hört att mitt tonfall hade varit trevligt.

Det jag menade var allvar, du borde se den, för att lättare kunna dikutera den.

Har du inte sett den, vet du inte riktigt vad det är vi sikuterar. Vi diskuterar utifrån vad vi har sett, du diskuterar utifrån vad du har hört.

Menade alltså inget illa, ber om ursäkt om du tog det så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menade var allvar, du borde se den, för att lättare kunna dikutera den.

Har du inte sett den, vet du inte riktigt vad det är vi sikuterar. Vi diskuterar utifrån vad vi har sett, du diskuterar utifrån vad du har hört.

Menade alltså inget illa, ber om ursäkt om du tog det så...

Oroa dig inte, hade jag inte sett det jag snackade om hade jag inte uttalat mig.

Det jag däremot inte förstår är varför du diskuterar scenen i sig då jag inte ens bemödade mig att analysera den alls utöver det självklara, en nyfödd blir pådragen, utan snarare diskuterade filmens symbolik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser inte varför man gör en så stor uppståndelse över att ett barn som inte finns på riktigt blir påsatt på låtsas tbh. Om en film inte faller en i smaken är det bättre att ignorera den, annars ger man den bara mer uppmärksamhet vilket betyder mer stålar till skaparna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...