Jump to content

Skins


kicken
 Share

Recommended Posts

Hittade ingen tråd för denna serie. Den här serien är värd en tråd.

Säsong 1-2 : Superbt.

Säsong 3-4 : Svårt att vänja sig, men säsong fyra var riktigt bra.

Säsong 5 började igår. Vad tycker ni om första? Tycker att det finns potential, men har lite svårt att vänja mig med ett helt nytt crew ännu en gång, men det lär ju gå över med tiden, precis som i tidigare fall. Tjejen med fräknar är ju f.ö. riktigt snygg. Och att Lajnux är med är ju fan i mig toppen!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lajnux och metallaren var ju lätt de skönaste karaktärerna i hela avsnittet. Något som jag tror de är skapta för att just vara, sköna snubbar. Storyn i första avsnittet var ju lite sådär, jag menar, vi har alla sett en film eller serie med problemet att skaffa nya kompisar när man börjar ny skola, right? Vi visste lite vad som skulle hända och det gav oss som tittare inte speciellt mycket förutom att vi började med en mjukstart att lära känna karaktärerna. Jag tycker dock att scenen på köpcentret var lite halvtaskig, visst, knark är kul, men det verkar vara lite smått overkill - knarka mitt på dagen bland folk, snatta och kuta ifrån säkerhetsvakterna i högklackat. GG.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Skins, alltid gjort, kommer kanske fortsätta göra, beror på vad jag tycker om säsong fem, och om mitt internet vore snabbare skulle jag nog redan har en åsikt, men det har jag inte, för den håller fortfarande på att ladda, så åsikten kommer inatt eller imorgon, beroende på när jag ser den, för ikväll ska jag ut, kanske dansa, supa, knarka, träffa folk, slåss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Skins, alltid gjort, kommer kanske fortsätta göra, beror på vad jag tycker om säsong fem, och om mitt internet vore snabbare skulle jag nog redan har en åsikt, men det har jag inte, för den håller fortfarande på att ladda, så åsikten kommer inatt eller imorgon, beroende på när jag ser den, för ikväll ska jag ut, kanske dansa, supa, knarka, träffa folk, slåss.

Åh, jag älskar dig, fullständigt, galet mycket.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...