Jump to content

Problem med patch v 1.1


goar
 Share

Recommended Posts

Hej. Jag skulle installera patch 1.1 till GTA III. Men så står det så här: "GTAIII:s files will be updated in this directory". C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Men när jag trycker på next så står det, invalid directory. Någon som har en ide om vad som kan vara problemet? Tack på förhand, och tack för alla gratulationer. :)

Visste inte om jag skulle posta här eller i data/teknik forumet, ursäktar om det är fel.

Jag har Admin console installerat så det kanske det som är fel?

Sist vill jag bara fråga om nån vet någon mta server som är aktiv.

Redigerad av goar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej. Jag skulle installera patch 1.1 till GTA III. Men så står det så här: "GTAIII:s files will be updated in this directory". C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Men när jag trycker på next så står det, invalid directory. Någon som har en ide om vad som kan vara problemet? Tack på förhand, och tack för alla gratulationer. :)

Visste inte om jag skulle posta här eller i data/teknik forumet, ursäktar om det är fel.

Jag har Admin console installerat så det kanske det som är fel?

Sist vill jag bara fråga om nån vet någon mta server som är aktiv.

Testa och se vart du kommer om du visar den till C:\Program\Rockstars Game\GTA III då dem flesta GTA spelen hamnar där brukar vara vanligt att den visar till C:\Program Files.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...