Jump to content

PMS-dator-Playstation fel


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag har Playstation 3 och på datorn PMS (Playstation Media Server). Jag har en sladd mellan datorPlaystation.

Jag har alltid *laddat ner, packat upp och fått en .IMG eller .ISO fil. Startat mitt Playstation gått in på mediaservern och kollat på .IMG eller .ISO filen.

Men nu hittar den inga filer när jag packat upp filmen!?

Är det någon skillnad på .img och .img som inte jag ser?

Båda blir när jag packar upp den .img? Jag kan inte se nån skillnad, men sen är jag inte så teknisk av mig heller...

Jag har inte gjort (vad jag vet om) nån inställning vare sig på dator eller på Playstation.

Vad kan felet vara?

Tack på förhand//Vice

*Laglig film.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Playstation 3 och på datorn PMS (Playstation Media Server). Jag har en sladd mellan datorPlaystation.

Jag har alltid *laddat ner, packat upp och fått en .IMG eller .ISO fil. Startat mitt Playstation gått in på mediaservern och kollat på .IMG eller .ISO filen.

Men nu hittar den inga filer när jag packat upp filmen!?

Är det någon skillnad på .img och .img som inte jag ser?

Båda blir när jag packar upp den .img? Jag kan inte se nån skillnad, men sen är jag inte så teknisk av mig heller...

Jag har inte gjort (vad jag vet om) nån inställning vare sig på dator eller på Playstation.

Vad kan felet vara?

Tack på förhand//Vice

*Laglig film.

Har du någon .img-fil som du vet fungerat tidigare att testa med och se om den fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...