Jump to content

MMORPG-tips


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag har spelat Progress Quest nu ett litet tag, och jag letar efter fler liknande spel.

Skoja. Men däremot har jag försökt få igång Face of Mankind felfritt på min dator, men det gick inte så bra. Det fungerar och så, förutom att musen lämnar fönstret och spelet hänger sig efter ett tag (tror jag, det brukar göra det, jag kanske trycker för hårt på någon knapp eller så). Jag letar efter liknande spel, inte precis sci-fi (men helst): alltså spel där allt ligger i spelarnas händer. Jag gillar inte så mycket det här med "quests" och allt det där, sånt kan jag klara mig på i single player-spel.

Om man inte vet om upplägget till FoM så är det så att det finns factions, och spelare får bli ledare för factions (fast bara premiumanvändare, tror jag), och spelare får välja vilka man ska kriga emot, man levlar inte utan man blir befordrad och så vidare och så vidare. Vet inte hur det är nu, men för några år sedan när jag spelade stötte jag väl på typ två NPC:s.

I alla falllllll. Jag vill spela något kul. Inte något i stil med fucking Travian, utan helst i 3D. Tänkte kanske testa Uncharted Waters online, någon som vet om det är kul? Alltså, vad jag vill ha är ett MMORPG där spelarna inte är i princip oberoende av varandra. Om det inte finns några sådana där spelarna har spelet i sina händer så får ni gärna tipsa på, i största sannolikhet kommer jag endast spela det till det kommer någon lösning på problemen. (Främst det att musen lämnar, dårå. Testade med alla förslag, och andra inställningar som var relevanta, men det gick inte att lösa.)

Helst gratis. Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...