Jump to content

Grafikproblem?


daekol
 Share

  

4 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej!

När jag har asi scripts igång som t.ex LCP First Response mod och ELS + Traffic flow igång så försvinner vägarna och husen. Jag vet inte om det beror på mitt grafikkort eller om det är just för att jag använder dessa script. När jag inte använder dessa scripts så fungerar spelet perfekt. Inga problem med att grafiken avviker eller liknande.

Är det någon annan som upplevt samma problem? Mitt grafikkort är XFX Geforce 8800GT 512mb.

Såhär vilsen blir jag när jag spelar:

roads.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återigen så är det bara jag som upplevt detta. Det finns över 100 kommentarer på de flesta nedladdningsställena från detta och i princip alla kommentarer är positiva. Testade att speeda upp grafikkortsfläkten till 100% och spelade i 5 minuter utan att texturerna försvann en enda gång. Så det verkar som att mitt grafikkort inte har tillräcklig kylning och blir därmed överbelastat. Det låg på 88+ när jag spelade innan men nu ligger det mellan 60-70 grader. :) Så det var nog grafikkortet som var felet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...