Jump to content

Stockholmscamping


spajdermän
 Share

Recommended Posts

Hej, jag skulle vilja ställa en fråga!

Som jag tidigare skrivit i skoltråden så är jag antagen till kth och börjar med inskrivning 16/8 och sedan nollning fram till 27/8 då skoltiden börjar på riktigt. Den lägenhet jag och min flickvän fått tag på (yay -_- ) genom sssb får vi inte flytta in i förrän 1/9 och eftersom vi bor ända uppe i Hälsingland så fungerar det inte att pendla under de första veckorna.

Därmed finns tre alternativ


  1. [1.] Kompis
    [2.] Vandrarhem
    [3.] Familjens husvagn

Vi har dåligt med nära vänner och släkt i stockholmsområdet och därmed kan alternativ 1. strykas. Därefter behöver vi dock hjälp. Vad jag hittat blir det dyrare med vandrarhem än med husvagn, men jag kanske inte har hittat rätt ställe än? Om det nu blir husvagn, vad finns det för bra och billiga campingar nära Stockholm?

Tacksam för hjälp!

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! -_- Var ligger den?

På tal om husvagn hittade jag denna länk - ring runt till ställena och se om något verkar bra. Satsa på Östermalms - den ligger närmast KTH!

Tack! :) Området Frigg Sickla i Nacka, så supernära är det inte, men det är åtminstone boende. Välkommen på besök när vi kommit tillrätta :D

Tack även för länken. Lite synd att de inte har priserna utskrivna, men det får bli att ringa runt under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...