Umberto Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Efter drygt en månad med AMDs stockkylare har jag tröttnat på oljudet, den låter som en sämre industridammsugare. Jag är därför på jakt efter ny kylning. Några rekommendationer? Processorn är som sagt en AMD Phenom II Black Edition. Tystnad prioriteras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Hur var det med din AC Freezer då? Kommer ihåg att du skrev om sådan i din dator-tråd. Cooler Master Hyper 212 Plus Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev. 2 Scythe Yasya <- följer med hårdvaru-fläktkontroller så du kan vrida bäst du vill Så kan du styra fläktarna efter behov, de tre ovanstående klarar att hålla temperaturerna nere med betydligt lägre ljudnivåer än stock-bajset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Scythe Ninja Rev 1/2 är jävligt bra förövrigt Tyvärr inte någon ställbar fläktkontroll på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Tack så mycket, jag ska kolla in de där! Hur var det med din AC Freezer då? Kommer ihåg att du skrev om sådan i din dator-tråd. Problemet var att den inte täckte hela processorn så mina installatör-vänner ansåg att det var säkrast att inte använda den ifall den inte kyler tillräckligt. Därmed bestämde vi oss för att använda stockkylaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts